וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גישה חדשה: טיילור סוויפט והאקס קרובים מתמיד

13.7.2023 / 10:12

כולנו מכירים את האקסים של טיילור טוב מאוד מהשירים שכתבה עליהם, אבל נראה שעם אקס אחד היא דווקא מצליחה לשמור על קשר בריא. אז כמה טיילור צריך בשביל להחליף נורה? וואלה! סלבס אקסית מהגיהנום

@taysqueezeslemons Aunt & Uncle Taylor at your service? ? @Taylor Lautner #erastour ♬ bejeweled transition - theo (taylor's version)

לא כולם יכולים להיות חברים טובים של האקסים אחרי פרידות, ומי כמו הזמרת טיילור סוויפט ידועה בשריפת תמונות וגשרים. אבל הפעם הסיפור הוא קצת אחר. הזמרת יצאה בעבר עם השחקן טיילור לאוטנר למשך מספר חודשים, ולמרות שנפרדו, היא שמרה איתו על קשר ידידותי עד היום.

מי שהצטרפה לידידות המופלאה היא אישתו של לאוטנר ולא תאמינו, גם לה קוראים טיילור לאוטנר, ואם אתם מפחדים להתבלבל, היא עונה גם לכינוי "טיי". טיילור, טיילור וטיי הצמיחו חברות שבימים אלה מסעירה את המעריצים, ונראה שהשלושה קרובים מתמיד.

טיילור סוויפט, טיילור לאוטנר וטיילור לאוטנר. אינסטגרם, צילום מסך
מי זה מי?/צילום מסך, אינסטגרם

לאוטנר גם התארח בקליפ החדש שלה לשיר I can see you ואמר על הבמה: "אני מכבד אותך כל כך. לא בזכות הזמרת שאת, לא בזכות הכתיבה שלך, ואפילו לא בזכות זה שאת פרפורמרית. אני מכבד אותך על הבן אדם שאת". אין כמו פרגון מאקס יקר.

אחרי שהתארחו במופע של סוויפט, הזוג לאוטנר העלו לטיקטוק סרטון משותף, שעליו כתבו "דודה ודוד טיילור לשירותכם/ן", כשברקע שירה של הזמרת, "Bejeweled", ולגמרי מרגישים את הנצנצים, גם בתגובות: "בכנות, רמת הכבוד והבגרות בין שלושתם כל כך מרעננת" כתב מעריץ צודק אחד. מעריצה נוספת הוסיפה את עצמה לשושלת וכתבה: "אין לי רק את אמא טיילור, עכשיו יש לי גם את דודה ודוד טיילור!". מה אומרים? מזל טוב?

וואלה! סלבס גם הייתה רוצה לשמור על קשר טוב עם אקסים, חבל שהיא מחזירה להם חולצות עם הריח שלה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully