וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם טיפשות הייתה כסף": אליאב טעטי יוצא על נטע ברזני

12.7.2023 / 13:20

בסטורי חריף מאוד, מתמודד העונה הקודמת של האח הגדול יצא על ברזני על כך שקנתה את הכלב שלה, ועל תעשיית הרבעת הכלבים. וואלה! סלבס ארצה

הסטורי של אליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
ראיון קשה לצפייה/צילום מסך, אינסטגרם

סערת הכלבה שקנה עומר אדם לבת זוגו, יעל שלביה, עוררה לא מעט תגובות על רכישה של בעלי חיים, כולל מעמותת "תנו לחיות לחיות" וגם מהשחקנית מאורנה בנאי, שיצאה בתקיפות על הרכישה של היצור החי ועד נטע ברזני שהתראיינה לטובתה של יעל, וסיפרה שגם היא קנתה כלב.

לטענתה של ברזני היא לא יכולה לקחת כלב עם חרדות כי גם לה יש, וקראה לאנשים אחרים דווקא כן לאמץ, היא הוסיפה שכך שקנתה את הכלב אולי הוא ניצל ממשפחה מתעללת שהייתה קונה אותו במקומה. מי שעוד צפה בראיון היה יוצא האח הגדול אליאב טעטי שהזדעזע מהאמירות של נטע והעלה היום (ד') סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "אני כבר לא יודע אם לצחוק או לבכות במדינה הזאת" פתח אליאב את הסטורי שברקעו היה הראיון של ברזני, והוסיף: "אם הוא היה במשפחה אלימה??!? אמא שלו הייתה במשפחה אלימה, וגרמו לה לאונס, שמעת?!? לאונס."

טעטי סיפר גם על הדרך בה מרביעים כלבים למכירה: "קושרים אותה לגדר וגורמים לזכרים להרביע אותה בכוח!!!! ומה שאת עושה, את גורמת לכל המשפחות האלימות להמשיך!!" הטיח בה. "המטרה באימוץ, לקחת כלב חרדתי ולהעניק לו בית חם! זאת בדיוק המטרה". אליאב חתם עם: "אם רק טיפשות הייתה כסף?!".

וואלה! סלבס גם הייתה רוצה לאמץ כלב אבל היא בקושי מצליחה לטפל בעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטע ברזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully