וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה המפתיעה של בר כהן לאירוסין של שחף וטליה

10.7.2023 / 13:07

ההכרזה על האירוסין של מתמודדי העונה הקודמת של האח הגדול אמנם יצאה באישון לילה, אבל הרשת הספיקה להתמלא בתגובות, כולל בזו של הנמסיס המושבעת. אז מה היה לבר כהן להגיד? וואלה סלבס! עין טובה

בר כהן מגיבה לאירוסין של שחף וטליה. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן מגיבה לאירוסין של שחף וטליה/צילום מסך, אינסטגרם

אם לרגע פספסתם או סתם ישנתם כשפורסמה הידיעה, מתמודדי העונה הקודמת של "האח הגדול" שחף רז וטליה עובדיה, הודיעו אתמול על האירוסין המרגשים שלהם, אחרי שנה של זוגיות פוטוגנית וצמודה במיוחד.

הרשת התמלאה במהרה בתגובות מפרגנות לזוג המוצלח, שעבר את המסע האולטימטיבי לעיני המצלמות, אחרי שעובדיה נכנסה בכלל על תקן האקסית ויצאה כמנצחת הגדולה של העונה, ומלבד מיליון השקלים זכתה גם באהבת אמת עם שחף. אבל גם ברגע המרגש הזה הגולשים לא שכחו להזכיר את היריבה המושבעת של טליה בבית האח, הלוא היא בר כהן, בת הזוג הנוכחית של אליאב טעטי, איתו טליה יצאה כזכור בעבר.

בין שלל הפוסטים המפרגנים היו גם לא מעט שתהו מה יש לבר להגיד, ובעיקר השתעשעו בשאלה מתי יגיע תורם שלה ושל אליאב להתארס. כהן לא פספסה את התגובות הרבות ובחרה גם היא לא להתעלם מהידיעה המרעישה, ולגמרי פירגנה לשניים בחשבון האינסטגרם וה-Treads שלה: "חוגגים עליה היום ולא עשיתי כלום. מזל טוב לשחף וטליה. בית האח הגדול זה המקום למצוא אהבה אמיתית חברים". האמת, יצאה גדולה.

וואלה! סלבס בחיים לא תפרגן לאויבת המושבעת שלה, השכנה מלמעלה שלא מפסיקה להזיז את הרהיטים ממקום למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully