וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שוק: בית הילדות של מרתה סטיוארט נמכר בזול

10.7.2023 / 9:57

הבית שבו עוצבה הדמות של מרתה סיוטארט ובו למדה את ערכי המשפחה עליהם בנתה אימפריה, נמכר במחיר נמוך מהמבוקש. וואלה! סלבס נוף לחניון

מרתה סטיוארט היא אישה, אגדה ואימפריה ששווה מיליוני דולרים. אבל הכסף הגדול שלה לא הגיע ממכירת הבית בו גדלה, אשר עמד למכירה במחיר של 599,000 דולר (מעל 2 מליון שקלים), אך נמכר ב-12,000 דולר פחות מהמחיר המבוקש. נראה שהמשבר הכלכלי באמת משפיע על כולם.

בית הילדות של סיוטארט ממוקם במדינת ניו ג'רזי, ומשפחתה התגוררה בו משנת 1944. זה הבית בו למדה איך לטפל בגינה מאביה אדוארד קוסטירה, ובמטבח, שאת ארונותיו המקוריים בנה אדוארד, למדה מרתה בישול ואפיה מאמה "מרתה הגדולה". את הבית המשפחה עזבה בשנות הנעורים של אושיית הבישול.

כזכור סיוטארט הואשמה שעברה על חוקי ניירות הערך בשנת 2002 אחרי מכירת מניותה בחברת תרופות ימים לפני שנדחתה תרופה שידע שתוריד מערך המנייה בזכות טיפ ממי שייסד את חברת התרופות, ידידה, סמואל וקסל. היא נשפטה לחמישה חודשי מאסר בפועל, חמישה חודשים נוספים של מאסר בית, וקנס של שלושים אלף דולר.

ההסתבכות של מרתה פגעה מאוד במוניטין החזק שהיה לה בתעשייה וגרם לביטול תוכנית הטלויזיה שהייתה לה. היא אפילו פרשה מניהול בפועל של האימפריה שלה "מרתה סטיוארט ליבינג אומנימדיה". בסופו של דבר היא הצליחה לחזור למעגל האנשים החשובים ומשפיעים בהוליווד, ככה שאם דאגתם לה בטעות, אין מה.

וואלה! סלבס ניסתה להיות אושיות בישול. חבל שאף אחד לא סיפר לה על כמויות הכלים שמגיעות עם התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully