וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתחת שלי משפיענית רשת": הריב החדש של מתמודדי האח הגדול

6.7.2023 / 15:19

בין אם בתוך בית האח הגדול או מחוצה לו, נראה שדיירי התכנית "האח הגדול" לדורותיה לא מפסיקים לייצר סערות. והפעם: משתתפי העונה הקודמת קאזם חליליה ובר כהן בריב חדש ולוהט במיוחד שחורך את הרשת. וואלה! סלבס נא להתנהג בהתאם

הסרטון של קאזם/צילום מסך. אינסטגרם

לא ברור איך או מתי זה בדיוק התחיל, אבל נראה שנוצר לנו ביף חדש ולהוט בין דיירי העונה הקודמת של "האח הגדול", קאזם חליליה ובר כהן, שהחלו להתקוטט בשבוע האחרון ברחבי הרשת. ואם תהיתם, אז כמובן שגם בן זוגה של בר, אליאב טעטי, הצטרף לקלחת הרותחת.

בתחילת השבוע עלה קאזם ללייב באינסטגרם ובו החל במתקפה על כהן: "לא כל אחד נכנס לאח הגדול כדי להיות בר כהן, לעשות קודי קופון ולהיות נציגת מכירות" הטיח יוצא הריאלטי במי שהייתה שותפתו לבית האח הגדול רק לפני שנה.

מי שהגיב לדבריו היה בן זוגה של בר, אליאב, שהיה גם הוא חלק מהוענה הקודמת, כשיצא להגנת בת זוגו וכתב: " בר כהן, האחת והיחידה. נכנסת לאח הגדול וכולם ראו מי את, את העוצמה שבך, את הגדולה שלך ואת האמא שאת" תמך הבויפרד שלא שכח גם לעקוץ בסוף: "למי ששורף לו יש משחה לתינוקות בבית מרקחת ולא צריך מרשם".

אליאב טעטי מגיב לקאזם. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של אליאב/צילום מסך, אינסטגרם
בר כהן מגיבה לקאזם. threads, צילום מסך
כהן מנצלת את הפלטפורמה החדשה/צילום מסך, threads

חליליה לא פספס את ההזדמנות לרדת גם עליו, ומיהר לעלות ווידאו לסטורי באינסטגרם שלו בו אמר: "התגנבה לאוזניי שמועה שמישהו בשם אליאב טעטי, שהיה איתי באח הגדול, היה דייר משעמם, חסר עמוד שדרה, מסונג'ר כל העונה על ידי חברה שלו בר. הוא יצא להגנתה, לבי לבי", והמשיך: "לא אכפת לי שבר כהן נציגת מכירות, שתמכור מפה עד מחר. אבל שלא תקרא לעצמה משפיענית רשת, שלא יודעת מי זה שר הפנים. איזה משפיענית רשת, בתחת שלי! אני לא מקנא בבר כי אני ובר לא יושבים על אותה משבצת. בר נציגת מכירות, אני לא!".

גם כהן לא נשארה חייבת ובאפליקציה החדשה "Threads" שיתפה סרטון סרטון שרץ בטיקטוק עם קאזם בו הם מתחבקים, עוד מימיהם בבית האח וכתבה: "חי בסרט." בר לא שכחה לוודא שברור לכולם על מה מדובר והוסיפה: "קאזם גם פה?" עם אמוג'ים צוחקים, יש איזה תחושה באוויר שאולי קאזם דווקא לא צחק מהבדיחה ומה שבטוח, נראה שהמריבה הזו עוד רחוקה מלהסתיים.

וואלה! סלבס הייתה מעדיפה לריב עם אנשים רק בפלטורמה אחת ולא להתפזר למספר זירות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully