וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף לפרצוף: מאשין גאן קלי הכה מעריץ במהלך הופעה

6.7.2023 / 10:41

הראפר המעורער הופיע בפסטיבל מוזיקה והכה מעריץ שאיתר בקהל. הפעם לא מדובר בעוד סקנדל, אלא בבקשה מתוכננת היטב. רגע, מה? וואלה! סלבס קטטה

הראפר מאשין גאן קלי הופיע אתמול (ד') בבלגיה בפסטיבל Rock Werchter. תוך כדי ההופעה כשהוא מחזיק מיקרופון ומה שנראה כמו ג'וינט, הגשים הראפר חלום לא שגרתי בעליל למעריץ שהצליח להדוף את דרכו לשורה הראשונה, והכה אותו עם אגרוף לפנים. כן, גם הרשת התחרפנה מהמקרה.

המעריץ המעורער הסב את תשומת ליבו של קלי בעזרת שלט עליו כתב: "הגעתי ממקסיקו רק כדי שתתן לי אגרוף בפרצוף". אם זה לא מספיק, הוא התחנן בפני הראפר שיכה אותו, אחרי שזה שב ושאל אם הוא בטוח.

"לבחור כנראה חסרות שיניים והוא עדיין מחייך" כתב גולש משועשע אחד, גולשים אחרים תהו אם מדובר בקינק ויצרו בדיחות על גבי בדיחות על חשבונו של הבחור המרוגש, שרק רצה אגרוף לפנים. כנראה שהוא באמת לא ציפה לתגובה הזאת, כי הוא בעצמו העלה תגובה למקרה:

התגובה של המעריץ חלק 2. אינסטגרם, צילום מסך
מגילת אסתר/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של המעריץ חלק 1. אינסטגרם, צילום מסך
תפנית אפלה/צילום מסך, אינסטגרם

"מאשין גאן קלי, תודה לך על הגשמת החלום הזה" פתח המעריץ שהתגלה כמרקוס סיד דה לה פאז, אבל אנחנו נקרא לו מרקוס. "זה לא קינק או משהו כזה. שתדעו שדווקא כן פגעתי בעצמי לפעמים, ואני מקווה שזה לא היה מפחיד מידי בשבילכם" הוסיף והכניס את כולנו אל תוך פינה לא פשוטה.

מרקוס ניצל את הבמה כדי לפנות לאיידול שלו: "הימים האחרונים היו לא פשוטים בכנות, וזה עשה לי את היום ששמת לב אליי בתוך כל הקהל. אתה גר בלב שלי ללא שכירות".

וואלה! סלבס סטרה לאקס פעם. אף אחד לא נוגע לה בפיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully