וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם דוחים": הרשת סוערת בעקבות ה"מתנה" שעומר אדם קנה ליעל

5.7.2023 / 14:34

הזמר המצליח עומר אדם בחר לקנות לחברתו, יעל שלביה, "מתנה" מיוחדת, בעלות של לא פחות מ-10 אלפים שקלים. ברשת, כמובן, לא נשארו אדישים ותקפו את השניים: "סחר בנשמות זה פשע חמור". וואלה! סלבס צער בעלי חיים

אנחנו נמצאים בשנת 2023 ומסתבר שיש אנשים שעדיין קונים בעלי חיים. ויותר מכך, מסתבר שיש סלבס שעדיין חושבים שזה לגיטמי לא רק לקנות בעלי חיים, אלא גם לפרסם זאת בראש חוצות, כשברור מאילו שהדבר הולך לעורר סערה.

וכך גם הפעם, כשהזמר עומר אדם בחר לקנות לחברתו, יעל שלביה, כלב פודל במחיר של לא פחות מכ-10 אלפים שקלים. הכלב המתוק הוענק לה ארוז בקופסת מתנה, בתוספת זר בלונים (ומצלמות שתיעדו את הרגע, כמובן). הגולשים ברשת לא נשארו אדישים ל"מתנה", שכמו תמיד במקרה הזה הציתה את סערת רכישת בעל חיים במקום המעשה הטוב והאצילי- לאמץ אחד.

"השיר המרגיע ממש לא מכפר על הסחר הפרוע בכלבים כאלו הם חפצים", כתב אחד הגולשים בסרטון שעלה בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" ואחרת הוסיפה: "יש כל כך הרבה כלבים שמועמדים להמתה כל יום!! מספיק לתת יד לתעשייה המזעזעת הזאת!". גולשים רבים היו חריפים אפילו יותר, כשבאחת התגובות נכתב: "עד כמה אתה אפס עלוב מאחד ועד לשים כלב בקופסת מתנה". גם השחקנית פרלה דנוך הגיבה וכתבה: "כמה חבל יא אללה!! אם רק היה מאמץ כלב ומביא אותו (בטח שלא בתןך קופסא סגורה) איזה שירות הוא יכל לעשות!! כמה חבל וכמה עצוב שכלב יפה נהיה אקססורי ששמים בקופסת מתנה, וכמה חבל שאנשים בעלי השפעה לא חושבים על זה. כלבים מאמצים לא קונים! דיי לתרום לתעשיית ההרבעות!"

וואלה! סלבס מזמינה את העוקבים לאמץ חבר חמוד. אפשר לעשות את זה ממש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully