וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה אקח הפסקה": דניאל רדקליף מספר על החיים כאבא

4.7.2023 / 15:00

אחרי שתיקה ארוכה והריון שנשמר בסוד, דניאל רדקליף סוף סוף מדבר על החיים כאבא טרי וחושף את מין הילד/ה. וואלה! סלבס כישוף שינה רציפה

כוכב הקולנוע דניאל רדקליף (33) הידוע בזכות תפקידו כהארי פוטר, הפך לראשונה לאבא באפריל האחרון כשבת זוגתו, השחקנית ארין דארק (38) ילדה. בראיון ל- Entertainment Tonight חשף רדקליף שמדובר בבן בכור ושיתף בהתרגשות: "זה מדהים, מטורף ואינטנסיבי. הוא פשוט מופלא וארין מדהימה" אמר השחקן.

"זאת פריבלגיה ענקית לבלות איתו את הזמן הזה" המשיך רדקליף והודה למעריצים: "תמיד יכולתי לקחת הפסקה, שזה לא משהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו, אני יכול להיות איתו הרבה וזה מרגש" השחקן הוסיף גם הצהרת כוונות: "אני כנראה אעבוד פחות בשנים הקרובות". כל שנותר זה לקנא בתינוק החדש שיזכה לראות את רדקליף יותר מאיתנו, לפחות עד שיהיה נער מתבגר שכנראה יראה בשחקן בעיקר "אבא מביך".

השניים הכירו על הסט של הסרט Kill Your Darlings ומנהלים מערכת יחסים יציבה של יותר מעשור ביחד, משנת 2012. הזוג הצליח להסתיר את ההריון מעייני הציבור עד שנראו לראשונה כחודש בלבד לפני שנודעו על הלידה. איך מסתירים הריון בצורה כזאת מרשימה? כנראה איזו גלימת היעלמות על הבטן.

וואלה! סלבס גם הייתה רוצה פריבילגיה להפסקה, לצערה הכלים בכיור לא יעשו את עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully