וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסיקו להפיץ סרטונים מהפיגוע!": לי מנחם במסר חשוב לעוקבים

4.7.2023 / 14:33

אושיית הרשת לי (ליקוש) מנחם, שאיבדה את בן זוגה בפיגוע בדיזינגוף לפני ארבעה חודשים, קוראת לעוקבים להפסיק להפיץ סרטונים ותמונות מזירת הפיגוע שהתרחש היום בתל אביב. וואלה! סלבס מצטרפת לקריאה

לי מנחם קוראת לעוקבים להפסיק לשתף סרטונים מהפיגוע/צילום מסך- אינסטגרם

אושיית הרשת לי (ליקוש) מנחם יצאה היום (ג') במסר חשוב לעוקבים שלה ברשתות החברתיות והפצירה בהם להפסיק ולהפיץ את הסרטונים, התמונות והמידע השגוי מתוך הפיגוע הקשה שהתרחש היום בתל אביב.

מנחם, שאיבדה לפני כארבעה חודשים את בן זוגה אור אשכר בפיגוע הרצחני ברחוב דיזינגוף בתל אביב, העלתה לחשבון האינטסגרם שלה סטורי ובו כתבה: "אני ממש ממש מבקשת בשביל כבוד הפצועים, לא להעביר את הוידיאוים המעזעים האלה!!! הם לא רוצים שתראו אותם במצב הזה! תאמינו לי! אל תעבירו את זה ואל תתנו לזה יד! זה לתת יד לחוסר כבוד המינימלי לאנשים מתוכנו שנפצעו!!".

לי מנחם קוראת לעוקבים להפסיק להפיץ סרטונים מהפיגוע. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם קוראת לעוקבים להפסיק להפיץ סרטונים מהפיגוע/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך מנחם העלתה גם סרטון ווידאו שלה בו קראה בדמעות להפסיק להפיץ את התמונות מהאירוע ואת הפייק ניוז שרץ ברשתות: "אחרי שקרה לנו מה שקרה, זה אחד הדברים שהכי היו קשים לנו, להבין למה אנשים מצלמים ברחוב, מה הם חושבים לעצמם? והכבוד של הבנאדם ששוכב שרוע על הרצפה ולא רוצה לראות אותו ככה. אז כל בן-אדם שנותן פה יד לדבר הזה, זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות במיוחד לאנשים שנפצעו בפיגוע".

אם אתן.ם או מישהו קרוב חווים מצוקה קשה, אל תישארו לבד. עמותת ער"ן מעניקה שירות עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים 24/7 באנונימיות ובאופן מיידי לכל מצוקה נפשית, לקבלת סיוע נפשי חייגו 1201 ובאתר ער"ן https://www.eran.org.il/ בצ'אט, וואטסאפ, פורום, מייל ומסרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully