וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרישה הלילית: גיא איתן בתמונות ראשונות מחוץ לבית

4.7.2023 / 10:11

אחרי שפרש מהתכנית באישון ליל, מלווה בדרמה שכל מה שקיבלנו ממנה הוא דלת בערוץ 26, גיא איתן בתמונות ראשונות אחרי היציאה מבית האח הגדול. וואלה! סלבס זקנבוט

גיא איתן. יח"צ - רשת 13,
וולקאם/יח"צ - רשת 13
גיא איתן. יח"צ - רשת 13,
מתגעגע כבר?/יח"צ - רשת 13

אחרי שהחליט אתמול (ב') לצאת מבית האח הגדול 35 ימים מאז שנכנס אליו, תפסנו הבוקר את הדייר לשעבר גיא איתן, בדרך לסבב הראיונות המסורתי המגיע אחרי היציאה מהתכנית.

הפרישה של גיא הרגישה כמו החמצה של דמות נהדרת על המסך שלנו- הגבר שנוטה להחזיק הכל בפנים לומד להרגיש, ממש היה כמו לצפות בגרסה מחודשת של הקוסם מארץ עוץ עם עיבוד ישראלי במיוחד לשנת 2023. קשה להגיד שלא היה אפשר לחזות את זה מראש, בשבועייים האחרונים נראה היה שהוא מתחיל להיכבות, ואולי גיא בכלל הרגיש את מה שמתרחש סביבו בחוץ.

בעקבות הפרישה בטרם עת, סופה ענקית עברה על כל פלטפורמה חברתית שקיימת, מהטיקטוק ועד הפייסבוק, הגולשים התרעמו. בין אם זה על תוכן הדרמה שהתחוללה בבית שלא שודרה לצופי ערוץ 26 והם נותרו לבהות בדלת בזמן שהבית קורס, ובין אם בעובדה שבשורה התחתונה - אחד הדיירים הדומיננטיים בבית עזב.

"צריך המון אומץ כדי להסתכל למציאות בעיינים ולבחור קודם כל בעצמך. אנשים באו לשם מוכנים עם תסריטים כתובים, הוא היה מי שהוא לטוב ולרע. והאמת שבפרקים האחרונים הוא עבר שינוי, היה גדול מדי להפקה הזו." כתבה גולשת שפרגנה לגיא על הבחירה בעצמו.

המפגש עם המשפחה/צילום מסך אינסטגרם

מנגד, היו גם כאלה שהגיעו עם בטן מלאה על התנהלותו כדייר בבית האח: "חייבת לומר שאני מאוד בהלם מכמות התגובות פה שבעדו, כלומר, בעד ההתנהגות שלו. בטוחים שאנחנו רואים את אותה עונה? אין פרק שלא הזדעזעתי מההתנהגות שלו ואני לא מדברת על היותו פרימיטיב ברמות הכי קיצוניות שראיתי ואני גם לא מדברת על זה שהוא פשוט עצלן! הוא הטיל אימה ופחד על כל מי שחלש מולו, הוא ירד על יובל בפנים שלה ומאחורי הגב שלה ופשוט דיבר עליה ואליה בצורה שאין לי לתאר אותה חוץ מ- גועל נפש! הוא קילל את סתיו כי חשב שהיא נדלקה עליו ולא מצא דרך "להפטר" ממנה. ואלו רק חלק מהדוגמאות." כתבה צופה אדוקה של התוכנית.

עם יציאתו של גיא מהבית משפחת איתן מיד הגיעה לחבק, ולהרעיף אהבה על הנפש שיצאה פצועה מבית האח, לדבריהם: "חברים יקרים שלנו, הקרסתם לנו את הטלפונים. גלי אהבה שלא נבראו כאלה מעולם. עוצמות שהלב לא מכיר" כתבה המשפחה בחזרתו והוסיפו: "תכבדו אותנו ותנו לנו את הזמן שלנו להתאפס. המלך שלנו חזר אלינו גאה, זקוף ועם ערכים ועקרונות מברזל".

וואלה! סלבס תוהה אם עדיף לחלק דירה מעופשת עם מוריס החולד או בית יפה עם שניר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully