וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן על בתה נורת': "היא ראתה אותי נכשלת ובוכה"

3.7.2023 / 15:19

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים חשפה בראיון שהעובדה שנכשלה במבחני הלשכה קירבה בינה ובין בתה הבכורה. וואלה! סלבס אין אהבה בעולם

קים קרדשיאן חשפה איך העובדה שנכשלה שלוש פעמים בבחינות הלשכה שעשתה, חיברה בינה לבין בתה נורת' ווסט, והעלתה את היחסים שלהן לרמה חדשה של קירבה. בשיחה על הפרק בתוכנית הריאליטי של המשפחה בו עברה את המבחן, סיפרה קים למגזין Vogue האיטלקי: "זה אחד מהפרקים האהובים עליי, הבת שלי הייתה שם איתי, תקופה ארוכה היה לה קשה להבין למה אני לומדת כל הזמן" אמרה האם.

"היא ראתה אותי נכשלת ובוכה, היא ראתה שאין הבדל בין הלחץ שלה ממבחן ללחץ שלי מהמבחן. היא ראתה אותי גם בוכה מאושר. ידעתי שהיא הבינה כמה ההישג הזה היה לי חשוב באופן אישי" שיתפה קים בגאווה.

אם כבר הספקתם לאבד ספירה ומעקב על כל ילדי משפחת קרדשיאן - ג'נר אז אתם לא לבד, וואלה! סלבס פה כדי לעשות קצת סדר: נורת' בת העשר היא אמנם בתם הבכורה של קים ושל קניה ווסט, אך ממש לא היחידה. היא גם אחות לסיינט בן השבע, שיקגו בת החמש, וסאלם בן הארבע. שניים מתוך ארבעת ילדיה של קים הגיעו מאם פונדקאית בעקבות בעיות בריאותיות שהתגלו אצלה. מזל שהיום כולם בריאים ושלמים, חמסה.

וואלה! סלבס מחכה כבר שיהיו לה ילדים רק כדי לקרוא להם איילון דרום ואיילון צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully