וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזה יוקרתית וחופה שקופה: החתונה מהסרטים של מישל וטיבו נחשפת

3.7.2023 / 11:23

חליפה של דולצ'ה וגבאנה, נוף מרהיב וחופה שקופה צפה על בריכה ארוכה, אלה רק חלק קטן מתוך הפריטים שהיו בחתונה של הדוגמנית ושוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה, שכעת נחשפה וזה נראה כמו סרט של דיסני. צפו בסרטון מתוך החתונה. וואלה! סלבס זוהרת

אחרי ששוער ריאל מדריד טיבו קורטואה והדוגמנית הישראלית מישל גרציג קיימו חתונה מפוארת במיוחד, בה אסרו על אורחיהם להשתמש בטלפונים הניידים, הזוג פרסם אמש (א') את סרטון החתונה שלהם וסיפק הצצה למה שהלך שם.

מישל גרציג, טיבו קורטואה. people photagraphy,
כל ששון וכל שמחה/people photagraphy

הסרטון חשף את שלבי ההתארגנות של הזוג ולאחר מכן את האחוזה הענקית בקאן שבריביירה הצרפתית בה בחרו להתחתן. האחוזה נפרשה על מדשאות ירוקות גדולות המשקיפות על נוף צרפתי ומרהיב. ולרגע האמת: החופה הייתה שקופה וצפה על פני בריכה ארוכה מעוטרת בסידור פרחים לבן שנפרש לאורך כל רצפת החופה. לפני שהזוג הגיע חיכו שורה של כנריות שליווי את כניסת הזוג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חתונת מישל גרציג וטיבו קורטואה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
חתונת מישל גרציג וטיבו קורטואה/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

טיבו לבש חליפה מדויקת של בית האופנה דולצ'ה וגבאנה בעוד מישל הפציצה בשמלה נסיכותית של מעצבת ישראלית. בקיצר, הזוג "חשף" את החתונה מבפנים שבסך הכל הייתה די מסורתית - אז למה להסתיר? על הסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו ריגש טיבו וכתב: "אני עדיין מתפעל מכמה אשתי נראתה מדהים. היא אהבת חיי והחברה הכי טובה שלי".

וואלה! סלבס גם היא כיוונה לרביירה הצרפתית ומצאה את עצמה בגן הפקאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully