וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא משלנו: דוגמנית ישראל מככבת על שער מגזין פנטהאוז

3.7.2023 / 10:46

הדוגמנית הישראלית מיה ונטורה קטפה את השער הנחשק וחלקה את התמונות הפרובוקטיביות בחשבון האינסטגרם שלה: "זו הגשמת חלום". וואלה! סלבס כאן בשביל המאמרים

גל גדות קטפה כוכב בשדרה ההוליוודית, נועה קירל הגיעה למקום השלישי והמכובד באירוויזיון ומה אתם יודעים, הנשים הישראליות ממשיכות לעשות היסטוריה. הדוגמנית מיה ונטורה, שגדלה בישראל ועברה להתגורר בארצות הברית כשהייתה בת 20, נבחרה להיות נערת החודש של מגזין פנטהאוז.

ונטורה, שמנהלת חשבון אינסטגרם אחריו עוקבים יותר מחצי מיליון בני אדם, חשפה שהיא קטפה את התואר הנחשק והוסיפה: "עכשיו כבר מותר לגלות את הסוד. אני יותר מנרגשת, זה כבוד גדול ומדובר בהגשמת חלום. תודה לכל הצוות הנפלא של פנטהאוז, אני גאה להיות חלק מהמשפחה".

ונטורה נולדה וגדלה בישראל ולאחר שחרורה מהצבא, החליטה שהיא רוצה לכבוש את העולם. בראיון לוואלה! סיפרה איך הכל התחיל: "בגיל 20 הרצון העז שהיה בי לטייל בעולם ולכבוש כמה שיותר יעדים ולראות נופים מיוחדים הוביל אותי להיות דיילת אוויר, ממטוס למטוס, ממדינה למדינה מיעד ליעד. בחורה בת 20 עם דרכון מלא בחתימות של מעל 50 יעדים ברחבי העולם? כעבור שנה צצו במוחי מחשבות על לגור בחו"ל, חשבתי על זה ותוך זמן קצר מצאתי את עצמי במנהטן ואז באל איי מגשימה את עצמי וחיה בחלום".

ונטורה מתחזקת קריירת דוגמנות מצליחה בארצות הברית, אבל לא שוכחת לרגע לשלב אידאולוגיה בצילומים: "חשוב לי שידעו שאני לא עוד אחת שמצלמת את הישבן שלי בשביל לקבל תשומת לב מגברים", מסבירה מיה. "אני עושה את מה שאני עושה מתוך אהבה לגוף שלי באשר הוא וצורך להעביר מסר חד וברור- תתגאו במי שאתם, תעשו מה שטוב לכם ואל תתנו לשום דבר להפיל אתכם".

וואלה! סלבס דיגמנה הלבשה תחתונה בעבר. זה נגמר בעדשה סדוקה וצלם חרד.

  • עוד באותו נושא:
  • פנטהאוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully