וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא תחזור": מאיה ורטהיימר חולקת געגעוע לאביה

2.7.2023 / 15:10

אחרי שאיבדה את אביה לפני קצת יותר משנה, מאיה ורטהיימר משתפת את עוקביה ברגעים של קושי וגעגוע: "תחליטו שאתם שמים את האגו בצד, זה ההורים שלכם". וואלה! סלבס ילדה של אבא

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
היא צודקת/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
שולחת חיבוק/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (שבת) העלתה מאיה ורטהיימר מספר סטוריז מלאי געגוע לאביה איתן ורטהיימר, שהלך לעולמו לפני קצת יותר משנה. "אני שונאת שהוא לא פה" כתבה מאיה על רקע תמונה של אביה המנוח ואמה אריאלה. "בבקשה תתקשרו לאמא ואבא שלכם ותגידו להם שאתם אוהבים אותם, תדעו שיש לכם מזל שיש לכם אותם".

הסטורי שהעלתה לאחר מכן היה סלפי משותף של השניים, עליו כתבה: "אבא תחזור", ולאחר מכן, בסרטון חזרה על המסר החשוב: "אם אתם בריב וכעסים עם ההורים שלכם או הילדים שלכם זה בסדר, אתם לא הראשונים ולא האחרונים. זה טבעי, לפעמים צריך לדעת גם ללמוד לריב" כתבה והוסיפה: "תשלימו, תסלחו, תאהבו. תזכרו אהבה זה המשאב היחיד שקיים שכמה שאתה נותן ממנו ככה אתה מקבל יותר".

מאיה ורטהיימר ואמה. אינסטגרם, צילום מסך
אמא ובת/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה ורטהיימר , אסיה ורטהיימר זמיר. אינסטגרם, צילום מסך
ועוד אמא ובת, נמסנו/צילום מסך, אינסטגרם

בתוך כל הכאב, מאיה לא שכחה להודות גם לאימא שלה. בפוסט מרגש ונוגע ללב כתבה: "שתי התמונות הראשונות צולמו אתמול, שתי התמונות אחרי צולמו בדיוק באותו תאריך לפני חמש שנים ב-2018. בחמש השנים האלה הלב שלנו נשבר והתחזק וגדל" כתבה ורטהיימר על התמונות עם אמה. "שתי התמונות האחרונות הן הדבר הכי מדהים שקרה בחמש שנים האלה, והדבר הכי גדול שהבנתי שלעולם אי אפשר להבין עד כמה אמא שלך אוהבת אותך, עד שתיהפכ/י להורה בעצמך" חתמה מאיה יחד עם תמונות ממיסות של אסיה הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully