וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הגירושים: דנית גרינברג פותחת דף חדש

2.7.2023 / 12:31

אחרי שחתמה רשמית את גירושיה מברק חקמט, דנית גרינברג עושה את הצעד הבא, עוזבת את הבית המשותף של השניים וחושפת: מה יהיה לך הכי קשה במעבר לבית חדש? וואלה! סלבס מובילים אותי בארגזים

דנית גרינברג/אינסטגרם. צילום מסך
דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

שנים מאוד מטלטלות עוברות על משפיענית הרשת וכוכבת הריאלטי דנית גרינברג. אחרי שסיימה את הליך הגירושים מבעלה השני, ברק חקמט, היום (א') היא עוזבת את הבית המשותף בו גרו, ולמרות העזרה שקיבלה וזה שחגגה במהלך סוף השבוע, נראה שהיא עדיין מוצאת מקום כדי להיפרד כמו שצריך מהדירה בה צברה לא מעט זכרונות, גם אם זה היה לזמן קצר.

החזאית (מטעם עצמה) פרסמה בסטורי שלה ספיישל שלם שבו היא נפרדה מפינות שהיו עבורה משמעותיות בבית, כולל אלו עם הרטיבות, וגם מהמרפסת בה הייתה מדווחת על תחזית מזג האוויר כמעט כל בוקר. עם כל ההומור שבדבר, עדיין מדובר בסיום של תקופה, אריזה של זיכרונות, וגם צעד לא פשוט בכלל, שכולל התרחקות ממי שהיה אחראי לה על הגבות, חברה הטוב רותם קרימייר.

למרות כל ההומור והצחוקים ששידרה, גרינברג בסופו של דבר התפרקה וסיפרה שהיא מתגעגעת להוריה: "בסוף כולנו ילדים שרוצים את אמא ואבא" כתבה בסטורי שהעלתה. דנית טרם חשפה את הדירה החדשה ואחת השאלות היותר בוערות, מלבד אם יהיה מקום לכל הבגדים שלה בדירה החדשה, היא האם גם בה תהיה מרפסת עבור שידורי התחזית?

וואלה! סלבס חולמת על לעבור דירה, ועד אז ממשיכה לחלוק את דירת המרתף עם מוריס החולד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully