וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן מגיבה על ביטול המינוי: "ניסיון חבלה של גורם שלישי"

2.7.2023 / 11:54

אשת העסקים התבקשה על ידי ממשלת אלבניה להיות קונסולית של כבוד, אולם המינוי המכובד בוטל במפתיע. מה קרה מאחורי הקלעים? וואלה! סלבס תגובה ראשונה

בחודש מאי האחרון וואלה! סלבס סיפרה לכם שניקול ראידמן נבחרה על ידי ממשלת אלבניה לכהן כקונסולית של כבוד. למרבה הצער, בסוף השבוע האחרון התכניות השתנו והמינוי המכובד בוטל במפתיע. לאחר שראידמן קיבלה את כל האישורים הנדרשים ועמדה בכל הקריטריונים, היא קיבלה איגרת בו התבשרה שהמינוי מבוטל, ארבעה ימים בלבד לפני שהיה אמור לצאת לדרך.

בזמן שאתרים ברחבי העולם דיווחו על התקרית ותיארו אותה כ"משבר דיפלומטי בין שתי המדינות", ראידמן, שלא הגיבה עד עכשיו לביטול, שוחחה עם וואלה! סלבס וסיפרה לראשונה על השתלשלות העניינים: "לפני כשמונה חודשים קיבלתי פניה מממשלת אלבניה וביקשו שאשמש כקונסולית כבוד שלהם. מדובר בתואר התנדבותי ללא תשלום. נענתי בחיוב כיוון שאני רואה פוטנציאל אדיר בקידום יחסים בין שתי מדינות במגוון תחומים: עסקים, תיירות תרבות ועוד".

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם
ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

ראידמן הוסיפה: "ממה שידוע לי ולגורמים המעורבים, מדובר בנסיון חבלה מכוון הנובע מאינטרס אישי- נקמני של גורם שלישי. מדובר במקרה תקדימי בו גורם חיצוני מתערב ומנצל קשרים אישיים למטרות זדוניות. אני מאמינה שהצדק יצא לאור".

את יודעת מי הגורם?
"כן, אבל בשלב זה אתן את הכבוד לסיום הבדיקה שעורכים. נמתין בסבלנות".

אם הכל יסתדר, עדיין תסכימי לשמש כקונסולית או שתוותרי?
"המקרה לא ישפיע על היחס והכבוד שלי כלפי אלבניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully