וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 79: מיק ג'אגר התארס לחברתו בת ה-36

2.7.2023 / 10:17

אגדת הרוק התארס לזוגתו הצעירה מלאני האמריק אחרי תשע שנים יחד. למרות שהשניים טוענית שמדובר ב"טבעת הבטחה", מדובר ביהלום שאי אפשר לטעות בו. וואלה! סלבס בלינג

נראה כאילו אין גיל לאהבה או להצהרות אהבה, גם אחרי תשע שנות זוגיות. מיק ג'אגר בן ה-79 ובת זוגו מאלני האמריק, בלרינה בת ה-36, נצפו כשעל האצבע שלה נח יהלום מנקר עיניים. למרות שהזוג הכחיש שמדובר בטבעת אירוסין וטען שמדובר ב-"טבעת הבטחה", מקורבים חושפים סיפור אחר לגמרי.

חברים פטפטנים של בני הזוג שיתםו את ה-Mirror שבטיול המשותף האחרון של הזוג לניו יורק' הם התארסו: "מלאני הייתה בתיאטרון הבלט האמריקאי והשוויצה ביהלום. זה היה מאוד ברור שהיא מדברת על כך שאכן מדובר באירוסין ולא בטבעת הבטחה".

אז מה עם החתונה? כי את האירוע הזה וואלה! סלבס לא מסכימה שיסתירו ממנה. מזל שהמקור לא בוחל במילים: "כרגע אין תכנונים לחתונה, אבל זה מאוד משמעותי בשביל מלאני להיות מאורסת, היא מאוד שמחה"

מיק ג'אגר וחברתו ג'רי הול, ניו ג'רזי, 1988. AP
היו ימים. ג'אגר וג'רי הול/AP

ג'אגר הוא אב לשמונה ילדים מחמש נשים שונות. בנו הצעיר ביותר, אותו הביא לעולם עם ארוסתו הטריה הוא בן שש. בשנת 1971 הוא נישא לביאנקה מורנה, אולם השניים התגרשו אחרי שבע שנים ובת משותפת. בשנת 1999 הוא והדוגמנית ג'רי הול התגרשו לאחר שבגד בה והביא לעולם ילד מחוץ לנישואים עם דוגמנית עלומה. ג'אגר והול היו יחד 22 שנים והביאו לעולם ארבעה ילדים: ג'יימס, אליזבת', ג'ורג'יה מיי וגבריאל.

בשנת 2001 מיק החל לצאת עם מעצבת האופנה לורן סקוט, ששמה קץ לחייה ב-2014, זמן קצר לפני יום הולדתה ה-50.

וואלה! סלבס עומדת בציפייה ליד תיבת הדואר שלה כדי לקבל הזמנה לאירוע החגיגי.

  • עוד באותו נושא:
  • מיק ג'אגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully