וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני שטה: הרכישה המוזרה של פיט דיווידסון

2.7.2023 / 9:42

חשבנו שכבר שמענו על כל הסיפורים והחוויות השנויות במחלוקת שאסף פיט דיווידסון במהלך השנים האחרונות, אך נראה שחמק מאיתנו המרחק שהוא ילך בשביל להשלים בדיחה. וואלה! סלבס משוט

פיט דיווידסון. אינסטגרם צילום מסך, עיבוד תמונה
בחור רציני/עיבוד תמונה, אינסטגרם צילום מסך

אחרי שאושפז במהלך השבוע שעבר לשיקום נפשי, נראה שמחכה לקומיקאי פיט דיווידסון תכניות עשייה מרגשות במיוחד, כולל עבודה על רכישה משונה מאוד שהוא עשה ביחד עם חברו הטוב ל-SNL, כשברגע של היי השניים קנו לא פחות ולא יותר, מעבורת.

דיווידסון, יחד עם חברו לתוכנית הלייט נייט SNL קולין ג'וסט קנו מעבורת בשווי של 280 אלף דולר, כדי להפוך אותה למרכז תרבות ובידור, סך הכל רעיון באמת מקסים. רק שהרעיון הזה כאמור עלה לפני יותר משנה ומאז לא ממש ידענו איפה עומד הדבר,האם מדובר ברכישה אמיתית או בדיחה והאם הם אי פעם יוציאו לפועל את המרכז עליו חלמו?

אז מסתבר שהמעבורת חיה וקיימת, כמה שהיא יכולה להיות חיה וקיימת בהתחשב בזה שהיא חפץ דומם. אם תהייתם לעצמכם, "מאיפה הגיע הרעיון בכלל?" אז מסתבר שהשניים פשוט עישנו יותר מידי, התמסטלו, וקנו מעבורת. מי שיכול להרשות לעצמו, וואלה! סלבס ממליצה.

בראיון לפודקאסט המצליח של סת' מאיירס, סיפר פיט שקולין התקשר אליו יום אחד לשיחת עסקים בה ממש בנו מודל עסקי לכל העניין ובנוסף חשבנו על איך לנצל את כל המקום שיש במעבורת בעזרת אולם להופעות, אולם קולנוע, מסעדה וכמובן גם חדרי שינה למבקרים. הקומיקאי שיתף שהוא אפילו עשה סימולציה של כל התכנית במחשב ושדברים הולכים להתקדם בחמש שנים הקרובות, מרגש לראות אותו מתכנן קדימה בעיקר אחרי כל מה שעבר בשנים האחרונות עם הבריאות הנפשית שלו.

וואלה! סלבס חולמת על כלי תחבורה שישגר אותה אוטומטית למקרר ובחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully