וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת בוזגלו: לא תאמינו איזה הסכם אוהד בוזגלו יזם עם הזוגית

28.6.2023 / 17:29

נראה כאילו אוהד בוזגלו לא יצליח להפסיק להפתיע אותנו לעולם, והפעם הוא ובת זוגתו מציגים הסכם חדש שרק נגדיר אותו כ"ליברלי". וואלה! סלבס מונוגמית

חשבנו שראינו הכל עם אוהד בוזגלו אחרי סוגיית הנשים האוקראיניות, ומערכת היחסים הלא מאוד יציבה עם בת זוגתו מריה נקרסוב. עכשיו התגלה לנו שיא חדש בדמות הסכם חדש - והנה הפרטים.

"ההסכם יכול להציל גם זוגות נשואים לפני גירושין והוא מייצר סוג של קידמה לזוגיות מודרנית וחדשנית", כתב בוזגלו בפוסט באינסטגרם, "גבר או אישה שלא רוצים להיות פיזית רק עם בן/בת הזוג עד סוף החיים אבל הם אוהבים מה יעשו? לבגוד? להסתיר/לפחד?". זה מרגיש כאילו הגבות מרימות את עצמן בשלב הזה.

"ההסכם ביני לבין מריה מתאים רק לה ולי", פירט, " זוגות אחרים לא צריכים להעתיק מאיתנו אלא כל זוג וצרכיו". כדורגלן העבר לא עצר שם: "ההסכם הוא לעשות לנו סדר. לדוגמא: ימים ג' ו ה' באופן קבוע הם כאלה שבהם אני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין. אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי. מחוייב לשמור על בריאותנו (אמצעי מניעה) ובהסכמתה המלאה כפי שנחתם בחוזה. בשאר הימים אני בזוגיות ומחויבות מלאה".

ואם אתם שואלים למה, כי אנחנו שואלים גם, אז הנה התשובה: "הרעיון עלה בגלל האהבה המטורפת שלי לאישה אחת - מריה. הרצון כן להיות בזוגיות אמיתית ובמחויבות ואפילו חתונה וילדים. ובמקביל עדיין להישאר 'אוהד בוזגלו' שאוהב לבלות עם נשים שונות ו"נפש חופשייה". לשלב בין הכל בהסכמה - סוג של נוסחה".

וואלה! סלבס גם יצאה עם גברים שהייתה להם נוסחה דומה, רק חבל שהיא לא ידעה עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully