וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה: אירית רחמים רצינית

28.6.2023 / 11:04

אירית רחמים ובן הזוג עמוסי נפרדו. מאז הוא המשיך הלאה בזריזות ונמצא בזוגיות עם מישהי צעירה. את רחמים לא יצא לנו לראות מאז, עד אתמול. וואלה! סלבס רחמים לא ידעה

ליהיא גרינר. גיא סידי eclipse media,
האישה שרוצה לאישה/גיא סידי eclipse media
מיכל הקטנה והבנות. גיא סידי eclipse media,
יום כיף עם אימוש/גיא סידי eclipse media

לפני קצת יותר מחודש, בפרסום ראשון בוואלה! סלבס, נחשפה הפרידה של מפיקת העל אירית רחמים ומי שהיה בן זוגה בשמונה השנים האחרונות, עמוס לוזון. היום (ד') ראינו את רחמים לראשונה (לא בסטורי) אחרי הפרידה.

לא מעט מפורסמות הגיעו אתמול לגן העיר בתל אביב להשקת מותג הקוסמטיקה הטבעי origins. מיכל הקטנה, שלאט לאט נראה שכבר לא תגיע בלי בתה יולי, המפלסת את דרכה והופכת להיות סלב בזכות עצמה בימים אלה. הגיעה גם ליהיא גרינר, שלא הפסיקה לקטר לכל אוזן שתהיה מוכנה לשמוע על כך שלא קיבלה מעולם שער ב-"לאישה", מה שהפך תוך יממה לסאונד ויראלי בטיקטוק.

אירית רחמים. גיא סידי eclipse media,
מה קרה סאנשיין?/גיא סידי eclipse media

כמשתמע, מי שמשכה את רוב תשומת הלב שלנו הייתה אירית רחמים, שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות אותה מפזרת חיוכים לכל אירוע או מקום אליו היא מגיעה, אך בשונה מבדרך כלל, היה קשה לזהות זכר של חיוך על פניה. ואם רציתם לדעת מה היא חושבת על הזוגיות החדשה של האקס המיתולוגי - אז לא, אין פחות בעניין של להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה. אירית, ברגע שאת פותחת, וואלה! סלבס תמיד מוכנה להיות אוזן קשבת.

וואלה! סלבס היתה מוכנה לדבר על האקס המיתולוגי שלה, רק שיהיה לה אחד כזה כבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully