וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי הדרמה בחתונמי: ככה תפסנו את החתן הטרי

28.6.2023 / 10:31

אחרי החופה המרעישה ששודרה בפרק האחרון של חתונה ממבט ראשון, הגיעו תמונות ראשונות של שניר שלו מסתובב ומבלה. וואלה! סלבס לא תתפוס אותי

שניר שלו חתונה ממבט ראשון. גולש אמיץ, תמונות גולשים
משוטט לו/תמונות גולשים, גולש אמיץ
שניר שלו חתונמי. גולש אמיץ, תמונות גולשים
בתיאבון מאמי/תמונות גולשים, גולש אמיץ

שלשום (ב') שודר בתוכנית חתונה ממבט ראשון, או בשמה - חתונמי, טקס החופה של שניר שלו ושל מור רדמי. במהלך הפרק היה קשה שלא לנוע באי נוחות בהתחשב בזה שלמרות שהכלה ביקש חתן "לא תימני", לכן היה לה (ולנו) קשה להתעלם מהעובדה הברורה - שהחתן שלה תימני. הדרמה הייתה פרועה ועד עכשיו לא ממש ברור לנו איך החתונה הזאת הולכת להסתיים, בעיקר כי נגמר הפרק לפני שהספקנו לגלות.

למרות כל הדרמה נראה ששניר החתן ממש מתפקד. צלם הפפארצי שלנו תפס אותו מסתובב עם מישהי שהזכירה את הכלה שלו אבל אז התגלה שהם בכלל יושבים בשני שולחנות שונים, רכבת ההרים הרגשית שעברה פה לא הייתה פשוטה, אבל עכשיו יותר טוב אין צורך לדאוג, יש תרגילי נשימות.

לא ברור אם הזוג יחזיק יותר משתי דקות בהתחשב בהפרה הברורה של בקשת הכלה שגם שמה את החתן במקום לא נעים, בלשון המעטה, בעיקר כי לא מדובר בתכונה שאפשר לשנות, וגם לא ברור אם יהיו עוד תמונות פפראצי של הבחור אחרי התוכנית, אבל טבילת האש הראשונה הראתה שאולי כן מדובר בבחור מעניין, לפחות כרגע.

וואלה! סלבס גם הייתה מסתתרת בשיחים כדי לצלם אנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully