וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שאני לא אני, הכול השתנה": שי מיקה מספרת על ההריון

28.6.2023 / 9:19

אחרי שמיעטה להגיע להשקות בשנה האחרונה, גם בעקבות ההריון וגם בעקבות תקופה קשה הכוללת חרדות,שי מיקה מתייצבת מול המצלמה רגע לפני שתהפוך לאמא במשרה מלאה. וואלה! סלבס בייבי באמפ

שי מיקה על ההריון/מערכת וואלה!
שי מיקה. רפי דליה,
היי מאמי/רפי דליה

אתמול (ג') חשפנו את ההריון הראשון של שי מיקה יפרח יחד עם בעלה מאור ויצמן. לאחר החשיפה, ישבנו איתה לשיחה צפופה כדי לענות על כל השאלות החצופות: "ביום הולדת צריך לענות לכולם, אז עכשיו יש לי כאילו עוד יום הולדת", סיפרה בהתרגשות, ואי אפשר שלא להתרגש איתה.

בתוך כל ההמולה בפתיחת החנות של il makiage ברחובות תפסנו את שי מיקה לשיחה צפופה: "מיד גילינו, זה היה מיידי, קרה פשוט ברגע. ידענו משבוע שני, הרופא אמר שאנשים בדרך כלל לא יודעים בשלב הזה", היא משתפת. כמה כיף שיש אינטואיציה, מה שגם לא כולם יודעים, וגם יפרח בעצמה מגלה רק עכשיו: "טסתי עם מאור לתאילנד והיה אסור לי לעשות מסאז'". מי ידע שאסור מסאז'?!.

אז מה ההמשך? "עכשיו אנחנו טסים לזנזיבר, אני מקווה מאוד שלא ייאסר עלי לעשות דברים אחרים, לאט לאט, ככל שאת מתקדמת, יש יותר איסורים".

יפרח לא מתעלמת מהתחושות והשינויים: "חלמתי על הריון כזה, אבל כשאת מול המראה זה משהו חדש לך, וצריך לעכל אותו וכמה שיותר מחמאות מהסביבה". ועם כל הדברים החדשים שצפו, מזל שההריונית שלנו הצליחה להתחמק מחשקי אוכל מוזרים לפחות.

וואלה! סלבס חולמת על זנזיבר וקיבלה דירת חדר עם עובש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully