וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייק 2: כריסטיאנו רונאלדו שוב מפתיע עם פרט סקסי במיוחד

27.6.2023 / 13:49

בבגד ים קטנטן וצמוד כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר פרסם תמונה שחשפה את גופו המסנוור, אך כמו לפני חודשיים, גם הפעם חדי האבחנה שמו לב לפרט קטן שאי אפשר להתעלם ממנו. וואלה! סלבס טיפול עשרת אלפים

לוואלה! סלבס חם מאוד ולא - לא מדובר במחסור החמצן שבמרתף בו היא מתגוררת, אלא בכריסיטאנו רונאלדו, שמציג לוק מאוורר במיוחד. ביאכטה יוקרתית וספוגת שמש כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו בה הוא השתרע על הספה עם בגד ים קטנטן וצמוד שחשף את גופו המסנוור. העוקבים הסתנוורו לא פחות מכפות הרגליים שלו.

תחת הכיתוב "מצב חופשה", רונאלדו חשף את מבנה הגוף שבורך בגנים טובים והרבה כוח רצון, כשהוא לובש תחתונים שחורים וצמודים עם עיטורי זהב. הוא לקח את הלוק צעד אחד קדימה והשוויץ בטיפול פדיקור יסודי ברגליו כשעל ציפורניו מרוח לק שחור וסקסי. כמובן שהעוקבים לא יכלו להישאר אדישים לכך כשאחת התגובות המובילות הייתה: "ואף אחד לא מדבר על האצבעות".

כאמור, זו אינה הפעם הראשונה שרונאלדו מפציץ בלק שחור - לפני כמה חודשים העלה לאינסטגרם תמונה שלו נרגע ללא חולצה בסאונה, כשהגולשים הבחינו שהציפורניים ברגליים שלו צבועות בשחור. בעקבות התמונה גולשים רבים טענו שלא מדובר בעניין קוסמטי, אלא בעניין מקצועי לחלוטין. כפי שכתבו: "זאת במטרה להגן על האצבעות מפטריות וזיהומים שונים, לאור העובדה שהרגליים שלו כלואות בתוך נעלי ספורט וגרביים במשך שעות ארוכות לאורך כל היום".

וואלה! סלבס חולמת בעצמה לעשות טיפול יופי מקיף אך ביזבזה את כל חסכונותיה על פחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully