וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאכטות ומותגים: הכירו את אשתו של המאמן החדש של מכבי תל אביב

26.6.2023 / 16:02

חלוץ העבר האגדי רובי קין מונה להיות המאמן החדש של הצהובים, אבל מי שמעניינת אותנו היא אשתו קלודין, שמתחזקת חשבון אינסטגרם לתפארת. וואלה! סלבס חברה

הבוקר (ב') נודע כי חלוץ העבר רובי קין מונה להיות מאמן מכבי תל אביב והוא יחליף את אייטור קראנקה. עם כל הכבוד לכדורגל, וואלה! סלבס מתעניינת בדברים קצת יותר חשובים. נניח, בנשים שעומדות לצד השחקנים או במקרה הזה המאמנים.

הכירו את קלודין קין (42), אשתו ואם ילדיו של רובי. היא דוגמנית עבר שהתחרתה בעבר על הטייטל הנחשק "מיס אירלנד" ובמקביל סיימה תואר בכלכלה. בני הזוג הכירו כשקלודין הייתה בת 18 בלבד, ואחרי שש שנות זוגיות הם נישאו באירוע נוצץ בדאבלין.

בני הזוג הביאו לעולם שני בנים, רוברט והאדסון, שמככבים בקביעות בחשבון האינסטגרם השוקק של קלודין, שחובבת את החיים הטובים. בין היתר היא מקפידה לבלות על יאכטות ובטיולי סקי, כשהיא לא חוסכת על בגדים, נעלים ותיקים של מיטב המותגים.

מוקדם יותר החודש זכו בני הזוג ב-300,000 ליש"ט לאחר שתבעו אישה בת 74, שהתגוררה בנכס שלהם ולא שילמה שכירות. האחוזה עצמה שווה למעלה מ-4.5 מיליון ליש"ט, כך שהזכייה היא ליטרלי דמי כיס לתיק חדש עבור הגברת קין.

  • עוד באותו נושא:
  • רובי קין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully