וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן שוורץ חושפת: "עברתי הטרדה מינית"

26.6.2023 / 9:47

הדוגמנית ואושיית הרשת שטסה לאחרונה למיאמי לצורכי עבודה, חשפה באומץ כי במהלך השהות שם הוטרדה מינית על ידי הצלם שעבדה איתו. וואלה! סלבס מחזקת

דיאן שוורץ. ניר פקין
אמיצה. שוורץ/ניר פקין

יוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ היא אחת מהדוגמניות והמשפיעניות העסוקות בארץ, ולאחרונה החלה גם במאמצים לפרוץ גם מחוצה לה. בתחילת החודש היא טסה למיאמי לצורכי עבודה, וכעת היא חושפת את ההטרדה המינית שחוותה שם, שבעקבותיה בוטלו הצילומים בהם השתתפה.

אמש (א') התראיינה שוורץ לתכנית "ערב טוב" עם גיא פינס, וסיפרה על המקרה הקשה שחוותה: "זה מקובל שצילומים יהיו בבית של צלם, בדרך כלל יש שם גם סטייליסט, איש הפקה, אבל הפעם זה היה רק הוא", סיפרה והוסיפה: "הוא התפרץ לי כמה פעמים לתא ההלבשה". דיאן שיתפה שהרגישה שהיא נדחקה לפינה: "זה אינסטינקט הישרדותי פשוט, אני באותו רגע עניתי לו באסרטיביות שאני מסתדרת ואחרי פינג פונג קצר הלכתי משם".

הצלם לא הסתפק בכך, והמשיך לבקש משוורץ להשאר ללילה והיא סירבה כמובן. זמן קצר אחר כך היא קיבלה את ההודעה כי המשך הצילומים מבוטל.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully