וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכסית שרה פרגוסון חלתה בסרטן השד ועברה ניתוח להסרת גידול

25.6.2023 / 21:30

אתרי חדשות מעבר לים דיווחו כי הדוכסית מיורק עברה ניתוח להסרת גידול, לאחר שבדיקת ממוגרפיה שביצעה חשפה שהיא מתמודדת עם סרטן השד. וואלה! סלבס בריאות

הדוכסית מיורק שרה פרגוסון חלתה בסרטן השד, כך דווח הערב (א') באתרי חדשות מעבר לים. פרגוסון עברה בדיקת ממוגרפיה בה התברר שהיא מתמודדת עם גידול, ובעצת רופאיה היא עברה ניתוח להסרתו בבית חולים בלונדון.

דובר מטעמה של הדוכסית בת ה-63 שחרר הצהרה ועדכן במצבה הבריאותי: "שרה הדוכסית מיורק אובחנה לאחרונה בשלבים מוקדמים של סרטן השד, במהלך בדיקת ממוגרפיה שגרתית. הצוות הרפואי ייעץ לה לעבור ניתוח, שהוגדר כהצלחה. הרופאים שלה אופטימיים וכעת היא מתאוששת בביתה בחיק המשפחה".

שרה פרגוסון בחתונתה לנסיך אנדרו, לונדון, 23 יולי 1986. AP
שרה פרגוסון והנסיך אנדרו/AP

עוד הוסיף הדובר כי "שרה מבקשת להודות לצוות הרפואי שהיה מעורב בממוגרפיה והצליח לזהות את המחלה. היא לא סבלה מסימפטומים והיא מבקשת להדגיש את החשיבות שיש בבדיקות שגרתיות וגילוי מוקדם".

מקורב לדוכסית סיפר ל-Mirror על הימים האחרונים: "זו הייתה תקופה קשה, אבל כולם מודים לצוות הרפואי שזיהה את הגידול וטיפל בה בצורה מדהימה". עוד הוסיף המקור שלצידה של שרה שוהים בעלה לשעבר הנסיך אנדרו והבנות ביאטריס ויוג'יני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully