וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בבוורלי הילס: השכנים מתנגדים למעבר של ניקי מינאז' ובעלה

25.6.2023 / 10:25

הראפרית המצליחה ובעלה, עבריין מין שהורשע בניסיון אונס והריגה מדרגה ראשונה, צפויים לעבור בקרוב לשכונת המגורים היוקרתית. השכנים פחות מרוצים. וואלה! סלבס מסבלטת

ניקי מינאז' ובעלה. אינסטגרם, צילום מסך
הנאים השכנים בעיניך?/צילום מסך, אינסטגרם

בא לשכונה בחור חדש - וזה לא אחר מקנת' פטי, עבריין מין מורשע ובעלה של הראפרית המצליחה ניקי מינאז'. על פי דיווחים שהגיעו ל-PageSix, הזוג רכש יחד אחוזה בשווי של 19.5 מיליון דולר בבוורלי הילס, שכונה בה מתגוררים המון ידוענים שיהפכו בקרוב מאוד לשכנים. אבל לא תאמינו איך אותם שכנים הגיבו לבואו של עבריין המין לשכונתם.

בוורלי הילס משמשת כבית עבור המון ידוענים בהם קים קרדשיאן, קיילי ג'נר, קלואי קרדשיאן, קווין הארט, וויל סמית', ג'סיקה סימפסון ועוד. כשנודע כי הזוג עומד לעבור לאחוזה הצנועה בשכונתם - מאות שכנים עתרו נגד המעבר הזה, ולאחר שפטי הגיש בקשה לעידכון כתובתו בשבוע שעבר - כ-500 בני אדם חתמו על עצומה כנגד המעבר. בעתירה נטען כי נוכחותם של בני הזוג בשכונה תעלה חששות ותוריד את ערך שטח השכונה.

פטי בן ה-45 מרצה בימים אלה שנה אחת של מעצר בית לאחר שנידן ביולי 2022 לשלוש שנות מאסר על תנאי בגין אישום פדרלי. בנוסף, פטי הורשע בניו יורק על ניסיון אונס של נערה בת 16 בשנת 1995 ונרשם כעבריין מין במדינה וגם בהריגה מדרגה ראשונה.

וואלה! סלבס גרה במרתף שלה בדיוק מהסיבות האלה. הכל כדי להימנע מהזולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully