וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקרע: בריטני ספירס ואחותה מתקרבות

26.6.2023 / 10:02

אחרי מעל לשנה של קרע בין בריטני ספירס לאחותה ג'יימי לין ספירס, השתיים נפגשו שוב בשבוע שעבר ונשמע שהכל נסלח, אבל האם נשכח? וואלה! סלבס וואן מור טיים

אם יצא לכם להיתקל בהסרטונים הידועים לשמצה של בריטני ספירס, אתם כבר יודעים ויודעות שמדובר בתופעה שיכולה להביא לאמוציות מאוד חזקות, ולא מומלץ להעלות את הנושא בשיחות חברים כי זה עלול לגרום לקרע.

נראה שגם בתוך המעגל הקרוב של בריטיני קיימות תחושות זהות וזאת בעקבות ריב עם אחותה, ג'יימי לין ספירס שהתנהל מול כל העולם, כשהשתיים התנגחו ברשתות החברתיות על כמות התמיכה שמקבלת בריטני לעומת כמות התמיכה שמקבלת ג'יימי לין.

"היה נחמד לבקר את אחותי על הסט שבוע שעבר! התגעגעתי כל כך!" כתבה בריטני בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "בנות נאמנות נשארות בבית, אבל כל כך היה נחמד לבקר את המשפחה". נשמע כאילו בריטני לא שחררה עד הסוף, אבל באמת שלא ברור אם יש דרך נכונה לקרוא את הטקסט שכתבה. בהמשך היא הוסיפה: "אני כל כך בת מזל שאני הולכת לשחק קלפים עכשיו! בדרך כלל זה ספרדית, נכון מאמא? צרפתית עכשיו? פורטוגזית או גרמנית? אני לא יודעת כי אני לא מדברת אנגלית". מי אמר שאפוטרופוס זה רעיון רע?

וואלה! סלבס הייתה רוצה גם לאבד את השפיות על יאכטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully