וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של משה מחתונמי: "עבר ילדות לא פשוטה, יש ילד שלא נשרט?"

22.6.2023 / 13:01

עליזה בן דוד, אמו של משה ששודך לנעם כהן, כתבה פוסט חושפני בפייסבוק והתייחסה לתגובות הקשות שהיא קיבלה בגלל העבר שלה: "אין מושלמים בעולם מלבד אלוהים". וואלה! סלבס שיקום

חתונמי חתונה ממבט ראשון משה נעם. קשת 12, צילום מסך
בשם האם. משה בן דוד ונעם כהן/צילום מסך, קשת 12

לפני מספר שבועות הכרנו את משה בן דוד ונעם כהן, שנישאו בחתונמי. במפגש עם הוריו של בן דוד היה ברור שמשהו בילדות שלו חרק, בלשון המעטה. עליזה בן דוד, אימו של משה החליטה לכתוב פוסט חשוף בפייסבוק ולפנות לכל מי שכינה אותו בשלל שמות גנאי וטען להזנחה.

"שמי עליזה ואני מכורה נקיה כבר 28 שנים, כמובן בחסד של אלוהים. אני עוסקת בטיפול ואני גם במקרה אימא של משה. למעלה משבועיים הרגשתי את חוסר האונים המשוגע שכרוך בקריאת טוקבקים שלרוב לא מחמיאים. לקרוא ולא להגיב.

כשקראתי התכווצה הבטן. החלטתי לכתוב לא בגלל הביקורות, הדעות ואי ההסכמות. הבעיה מתחילה במקום בו נגמרות הדעות ומתחילות המילים הקשות, אי הדיוקים והסטיגמות".

חתונה ממבט ראשון משה בן דוד. פייסבוק, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון משה בן דוד/צילום מסך, פייסבוק

"ילד ממשפחת רווחה, ערס או אימא חלשה ועוד ועוד. החלטתי לכתוב לא כדי להגן עליו. הוא לא צריך את ההגנה הזו, הוא מספיק חזק, רגיש, חד ועמוק. נכון שהוא עבר ילדות לא פשוטה עד גיל חמש, וזאת בלשון המעטה. אבל מגיל חמש גידלתי, טיפחתי, דאגתי לרווחתו והוא קיבל את האהבה והחום להן הוא היה זקוק.

נכון, הוא גדל להורים גרושים, אבל יש בינינו כמה ילדים להורים גרושים. יש מישהו או מישהי שלא צריכים טיפול? יש ילד שלא נשרט, בין אם זה ממורה, חבר, משפט שהורה אמר והוא סוחב איתו? משה מודע לשריטות ולמשקעים אך מטפל בהם, לעומת אחרים שחיים ללא מודעות. אין מושלמים בעולם הזה מלבד אלוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully