וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הגזמת: קנדל ג'נר מלכלכת על אחיות שלה

22.6.2023 / 13:27

הדוגמנית קנדל ג'נר, שכחה כנראה מי גידלו אותה, ובראיון חדש חושפת מדוע לא הצטלמה עם אחיותיה במט גאלה, וכמה היא מרגישה שונה ומיוחדת אל מול שאר המשפחה. וואלה! סלבס אוכלת את כל העוגה

קנדל ג'נר, מט גאלה 2023. GettyImages
לא לשכוח מאיפה באת/GettyImages

הדוגמנית קנדל ג'נר לא חוששת לירוק לבאר ממנה היא שותה, ובראיון חדש חושפת מה היא באמת חושבת על אחיות שלה ועל שאר המשפחה, ולמה בחרה שלא להצטלם ביחד איתן בנשף המט גאלה.

"מאז שהייתי קטנה הרגשתי לא הכי שייכת למשפחה הזו. נולדתי לתוך החיים האלה, אבל לא בחרתי בהם", סיפרה הכוכבת ל-Just Jared. "אני לא בדיוק בנויה לזה. למדתי איך לעשות את זה. לקח לי כמעט 20 שנה להתרגל. אני מניחה שכבר הצלחתי להתרגל לזה".

קנדל חששה להצטלם עם אחיותיה במט גאלה בגלל שנעלה מגפיים שהגביהו אותה מאוד ושאחיותיה יראו עוד יותר קטנות ממה שהן, ושלטענתה הן כולן די "קטנטנות". כשנשאלה קנדל על תשומת הלב השלילית שמקבלת המשפחה קנדל השיבה ואמרה: "אני לא מתכוונת לשבת כאן ולרחם על עצמי, אבל אני כן חושבת שזה די אינטנסיבי".

אל מול זה, אמא שלה, קריס ג'נר, סיפרה כי לא הופעל על קנדל לחץ להצטלם לסדרת הדוקו המשפחתית של הקרדשיאנס: "הבנתי שהיא רוצה לעשות את זה בדרך שלה. מאז שהייתה ילדה קטנה, היא ידעה איך היא רוצה לעשות את זה". קנדל סיפרה גם שהיא מרגישה יותר ג'נר מאשר קרדשיאן: "אני מבינה שאני נופלת תחת המטרייה של האחיות קרדשיאן. אבל זה פשוט מוזר לי כי אני בדיוק כמו אבא שלי בכל כך הרבה מובנים. אני יותר ג'נר לדעתי". בקיצור, שכחה מי גידל אותה.

וואלה! סלבס לעולם לא שוכחת מאיפה היא באה, ומודה לחולד שלה מוריס על האמונה בה יום יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully