וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לצ'אט gpt: ליהיא גרינר מברכת את בעלה ליום הנישואין

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 15:54

לא יאמן, אבל אכן עברו 11 שנים מאז אחת מהחתונות האייקונית ביותר שנראו בביצה, החתונה של ליהיא גרינר ובעלה יוסי, שבמהלכה הכלה גירשה את אביבית בר זוהר מהאירוע. וואלה! סלבס בריידזילה

לפני 11 שנים התרחש אחד מהאירועים המדוברים ביותר בביצה המקומית, כשבמהלך החתונה של ליהיא גרינר ויוסי צבר, הכלה המרוגזת גירשה את חברתה דאז, אביבית בר זוהר מהחתונה, לאחר שזו בחרה להשיק באירוע את בן הזוג החדש שהיה לה באותה התקופה.

מאז עברו לא מעט מים בנהר, השתיים הספיקו להשלים ולהסתכסך עוד אינסוף פעמים בביף המקומי הכי לוהט שיש לנו כאן, שממשיך לספק לנו רגעים אייקוניים. אבל סכסוך בצד, כי את היום המרגש הזה בחרה גרינר להקדיש כמובן לה ולבן זוגה ולהעלות לעמוד האינסטגרם שלה ברכה מרגשת.

"11 שנות נישואים היום. 12 שנות חברות ואהבה. זה לא מובן מאילו. אין ספק שאלוהים עדי כי מצאתי את שאהבה נפשי", כתבה גרינר בפוסט מרגש שהעלתה ולא שכחה להוסיף שום בצל וחמסות כנגד העין הרעה. הכוכבת לא הסתפקה רק בברכה הזו, ונעזרה גם בכלי מספר 1 של התקופה האחרונה, הלא הוא צ'אט gpt שסיפק לה ברכה מרגשת לא פחות: "ביום הנישואין ה-11 שלנו, אני רוצה לברך אותך, בעל ואבא מושלם. אהבתך הבלתי מעורערת ומסירותך למשפחה שלנו יצרו בסיס חזק למסע יפה ביחד. יהי רצון שהיום המיוחד הזה יהיה מלא בשמחה, אהבה וזכרונות יקרים כשאנו חוגגים את הקשר המדהים שאנו חולקים. לפנינו עוד שנים רבות של אושר, צמיחה ויחד. יום נישואין שמח". הזלנו דמעה.

וואלה! סלבס סולקה מהחתונה של אחותה התאומה כי התחילה עם החתן. יותר מדי לגונה כחולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully