וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האשמות באונס וקניבליזם: ארמי האמר ואליזבת צ'יימברס התגרשו

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 14:52

כמעט שלוש שנים אחרי שנפתחה החקירה כנגד השחקן, שהואשם בהאשמות חמורות של אונס וקניבליזם, ואחרי שהודיעו כבר בשנת 2020 על הפרידה, זוג השחקנים התגרשו באופן רשמי. וואלה! סלבס מזונות

ארמי האמר. GettyImages
ארמי האמר/GettyImages

בשנת 2020 הודיעו זוג השחקנים ארמי האמר ואליזבת צ'יימברס על הפרידה שלהם, לאחר עשור של זוגיות ושני ילדים משותפים. השניים הודיעו כי סיבת הפרידה היא "הבגדלים בלתי ניתנים לגישור", אך חצי שנה לאחר מכן התפוצצה הפרשה במסגרתה הואשם האמר באשמות חמורות הנוגעות להתעללות מינית וקניבליזם.

על פי הדיווח באתר Page Six, השניים סיכמו באופן סופי את פרטי הגירושים שלהם, שלוש שנים לאחר שנפרדו. לפי הגשת הבקשה לגירושין, צ'יימברס לקחה את שני ילדיהם, הארפר (8) ופורד (6) לאיי קיימן עוד כשהחלה התפרצות מגיפת הקורונה, ומאז הם מתגוררים שם. האמר עצמו חזר ללוס אנג'לס לאחר שעבר תכנית טיפולים ארוכה.

נגד השחקן, ששיחק בסרטים "הרשת החברתית" ו-"מוות על הנילוס" לצד גל גדות, נפתחה חקירה רשמית במשטרת לוס אנג'לס, בעקבות עדויות של נשים שטענו כי השחקן ניצל אותן מינית, תקף, התעלל בהן ואנס אותן. לאחר שהפרשה התפוצצה נחשו ברשת צילומי מסך מתוך התכתבויות פרטיות שלו בהן הוא תיאר אקטים מיניים שכללו לא מעט תיאורי אלימות והשפלה, כולל התיאור שלו עצמו כ"מאה אחוז קניבל".

זמן קצר לאחר פרסום הדברים צ'יימברס פרסמה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה בו כתבה: "במשך שבועות ניסיתי לעבד את כל מה שהתרחש. אני המומה, שבורת לב והרוסה. לצד שברון הלב, אני מקשיבה, ואמשיך להקשיב ולחנך את עצמי לעניינים העדינים האלה. לא הבנתי כמה אני לא יודעת". השחקנית הוסיפה: "אני תומכת בכל קורבן של תקיפה או התעללות וקוראת לכל מי שחווה את הכאב הזה לחפש את העזרה שהוא או היא זקוקה לה כדי להחלים. בשלב זה לא אתייחס עוד לעניין הזה. הפוקוס ותשומת הלב שלי ימשיכו להגיע לילדים שלנו, לעבודה שלי ולתהליך ההחלמה בתקופה הקשה להפליא הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • ארמי האמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully