וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מופע השחצנות של בר רפאלי": הגרמנים זועמים על הדוגמנית הישראלית

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 11:32

אתרי חדשות בגרמניה ביקרו בחריפות את התנהלותה של רפאלי, שקיבלה כסף כדי להגיע לאירוע מתוקשר ולדבריהם "לא סיפקה את הסחורה". וואלה! סלבס תקרית דיפלומטית

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוקבים אחרי הסטורי של בר רפאלי ראו שבימים האחרונים היא שוהה בגרמניה. הדוגמנית הישראלית הוזמנה לתצוגת אופנה יוקרתית בהמבורג, אליה הוזמנו כ-200 מפורסמים ומשפיענים מרחבי העולם. אבל מה אתם יודעים, אי אפשר להשתמש בפילטר על החיים האמיתיים ורפאלי הצליחה לעורר את זעמם של הגרמנים.

ה"בילד" הגרמני דיווח הבוקר (ד') על "מופע השחצנות של בר רפאלי". באתר נכתב שהדוגמנית קיבלה תשלום של אלפי אירו וסוויטה מפנקת במלון בעיר, אבל "לא סיפקה את הסחורה".

על פי הדיווח בבילד, רפאלי נהנתה מהסוויטה שקיבלה, אכלה במלון ויצאה לסיבוב שופינג. לפי האתר, היא הגיעה לתצוגת האופנה במצב רוח מרומם, אבל במהלך הערב משהו השתבש. "בר נראתה משועממת. בסוף האירוע, היא סירבה לקחת חלק בתמונה קבוצתית עם יתר המשתתפים. היא ברחה לסוויטה שקיבלה וסירבה לחזור. היא הודיעה שהיא עייפה, למרות שמארגני האירוע ושאר האורחים המתינו לה במסיבה שנערכה לאחר האירוע". אם זה לא מספיק, הדוגמנית כונתה "דיווה".

אחת ממארגנות האירוע אמרה לבילד: "היא מקצוענית והייתה יכולה להגיע למסיבה לחמש דקות, אחרי הכל, היא קיבלה הרבה כסף על ההשתתפות שלה". עוד נמסר כי בר סירבה להתייחס לידיעה.

לזכותה של רפאלי ייאמר שהיא חלתה בסטרפטוקוקוס, צילמה לסטורי בדיקה שערכה ויצאה חיובית והגיעה לאירוע כשהיא לא מרגישה במיטבה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully