וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה: "חרצו את גורלי, אמרו שלא אוכל להביא ילדים לעולם"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 8:35

כוכבת הילדים שהצטלמה בבגד ים וזכתה לתגובות מכוערות על המשקל שלה, פרסמה סטורי ארוך בו סיפרה ל ההתמודדות עם ההערות והסטיגמות. וואלה! סלבס רעבה

אורטל עמר מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות חמודות. מיכל הקטנה ואורטל עמר/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הילדים מיכל הקטנה, שקיבלה עשרות תגובות מכוערות על המשקל שלה אחרי שהצטלמה בבגד ים עם אורטל עמר, החליטה להגיב לכל מי שהעלו חשש למצבה במקרה הטוב, וכינו אותה בשמות גנאי במקרה הדוחה.

בסטורי ארוך שפרסמה אתמול (ג'), כתבה מיכל על ההתמודדות שמלווה אותה כל חייה: "זה נושא שמלווה אותי במשך שנים אך ורק בגלל המראה החיצוני שלי. אז נעים להכיר, אני מיכל הקטנה. לא סתם קוראים לי ככה: תמיד הייתי קטנה, תמיד הייתי רזה. לא משנה עד כמה הפגנתי יכולות גבוהות בשיעורי ספורט וריקוד, תמיד שפטו את מבנה הגוף שלי.

שאלו למה אני לא אוכלת, אפילו חרצו את גורלי שלעולם לא אצליח להביא ילדים לעולם ובטח אני לא מקבלת מחזור. למרות שהיו ימים שלא הצלחתי לגרד את הבטחון שלי מהרצפה, החלטתי להמשיך בשלי".

מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הילדים המשיכה והזהירה מפני ההשלכות של בריונות ברשת: "אני סופגת כבר שנים אלימות מילולית מאנשים זרים. אנחנו מתקרבים לנקודת אל חזור וחוסר שליטה. לקרוא לי אנורקסית? אנורקסיה היא מחלה, הפרעת אכילה קשה מאוד. אנשים רבים נאבקים בה על בסיס יומי ואף איבדו את חייהם. למזלי אין לי הפרעת אכילה וזה מבנה הגוף שלי.

אני שמה את הבריאות שלי במקום הראשון, אני אחראית על שישה ילדים, אני דמות ציבורית ואני מאמינה שאהבה עצמית זו הדרך היחידה לאהוב. מאחלת לכולם להמשיך להתעסק בחיים של עצמם ולהפסיק לחרוץ גורלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully