וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף וכותנת הפסים: בנו הסודי של ארנולד שוורצנגר מנודה

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 7:07

לאחר שהכוכב הבלתי מנוצח ניהל רומן עם עוזרת הבית שלו, נולד בנו הסודי - ג'וזף באנה. זאת, בזמן ששווצנגר היה נשוי למריה שריבר, שילדה חמישה ימים לאחר מכן את בנם הרביעי המשותף כריסטפר. וואלה! סלבס סוף מעשה במחשבה תחילה

הכוכב הבלתי מנוצח ארנולד שוורצנגר ניהל רומן עם עוזרת הבית שלו, מילדרד באנה, ב-1996 ובנם המשותף, ג'וזף באנה, נולד בהפרש של חמישה ימים בלבד אחרי הולדת בנו הצעיר עם אשתו מריה שריבר, כריסטופר.

על פי דיווחים ל-Mirror, בנו הסודי של שוורצנגר מנודה על ידי אחיו למחצה - הילדים הנוספים של שוורצנגר. מוקדם יותר החודש, שוורצנגר סיפר על הרומן שלו עם עוזרת הבית ועל הילד הסודי שהרסו לו את חיי המשפחה. קח אחראיות על מעשייך אדון מר עולם.

ג'וזף הוא הצעיר מבין חמשת ילדיו של ארנולד, הוא נולד בזמן שהשחקן היה נשוי למריה, אם ארבעת ילדיו הנוספים. בתו הבכורה של ארנולד, קתרין, לא הזמינה את ג'וזף לחתונתה עם כריס פראט ב-2019 ולמרות זאת, ג'וזף שלח את איחוליו.

ג'וזף גם הוא הלך בעקבות אביו - שרירן חסר תקנה, דוגמן ושחקן, שבימים אלה נהנה ממערכת יחסים קרובה יותר עם אביו. אך שאר ילדיו של ארנולד - קתרין, כריסטינה, פטריק וכריסטופר, לא ממש נראים שמחים מקבלתו של ג'וזף לשבט.

וואלה! סלבס היא הבת המנודה במשפחה, אבל יודעת שהכל נובע מקנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully