וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג: כוכבת "הלוטוס הלבן" כמעט התחתנה עם האקס בלאס-וגאס

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 13:52

השחקן מייקל סרה, שכיכב בסרט "ג'ונו", חושף במהלך ראיון פרט מפתיע במיוחד, על איך הוא והאקסית אוברי פלאזה, כמעט מצאו את עצמם מתחת לחופה בלאס וגאס. וואלה! סלבס ספונטנית

מייקל סרה ואוברי פלאזה. gettyimages, GettyImages
איך אפשר שלא לרצות להתחתן איתה? סרה ופלאזה/GettyImages, gettyimages

השחקן הקנדי מייקל סרה, ששיחק בסרטים "ג'ונו" ו-"חרמן על הזמן", הוא אקס של אחת מהכוכבות החמות של השנה האחרונה, השחקנית המהממת אוברי פלאזה, שזכתה ללא מעט שבחים על תפקידה בעונה האחרונה של "הלוטוס הלבן". כעת מסתבר שהשניים היו פסע מחתונה, והסיבה שעומדת מאחורי זה משעשעת מאוד.

סרה חשף בראיון ל-Rolling Stone כי הוא ופלאזה כמעט התחתנו באופן ספונטני בעיר החטאים, הלוא היא לאס וגאס. על פני השטח, החתונה הספונטנית נשמעת רעיון מתוק ותמים למדי, אך המחשבה מאחורי אותו רעיון - מאוד משונה. השחקן סיפר כי הרעיון של אותה חתונה ספונטנית נבע מהצורך הביזארי של השניים בעצם להתרגש: "אני חושב שהרעיון מאחורי זה היה בכלל להתגרש מיד אחרי כדי שנוכל לקרוא אחד לשנייה 'בעלי לשעבר' ו-'אישתי לשעבר'". אז אם וואלה! סלבס הבינה נכון - הם רצו להתחתן כדי להיות גרושות? במחשבה שנייה, זה יכול להישמע קצת סקסי.

פלאזה וסרה נפגשו בזמן צילומי הסרט "האקסים של החברה שלי" משנת 2010 ויצאו למעלה משנה וחצי, אך מערכת היחסים בין השניים נשמרה בסוד עד שהשחקנית חשפה אותה כחמש שנים לאחר שנפרדו.

וואלה! סלבס ביטלה פעם חתונה ברגע האחרון אחרי שגילתה שהחתן המיועד מעדיף סלט על פני שוואמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully