וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי משוגעת חצי אגדה: 8 חודשים אחרי הלידה נסרין חזרה לבמה

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 12:24

הזמרת המוכשרת הוכיחה שהיא לא ספק אגדה, כששמונה חודשים אחרי הלידה ובאמצע החזרות המתישות ל"רוקדים עם כוכבים", עלתה אתמול למופע מלא ומושקע במיוחד, לעיני החברים וגם המתחרים מהתכנית שהגיעו לפרגן. וואלה! סלבס צ'ה צ'ה צ'ה

איתי לוי בהופעה של נסרין. אור גפן,
הגיע עם הרכב החדש? איתי לוי/אור גפן
לי בירן בהופעה של נסרין. אור גפן,
מתחרה רציני. לי בירן/אור גפן

הזמרת נסרין קדרי, שעסוקה בימים אלו בחזרות מפרכות במסגרת ההשתתפות שלה בתכנית "רוקדים עם כוכבים", חזרה אתמול (ש') לבמה במופע שלם, בפעם הראשונה מאז שילדה לפני כשמונה חודשים. מי שלא פספסו את ההזדמנות להגיע ולפרגן היו החברים הטובים, כולל אלו שמתחרים בה בתכנית.

קדרי, שעברה שנה עמוסה מחתונה, צילומי דוקו- ריאלטי, ההשתתפות ב"רוקדים עם כוכבים" וכמובן, הלידה המדוברת, חזרה לעשות את מה שהיא הכי טובה בו, לשיר. לא מעט חברים מהביצה המקומית הגיעו לפרגן לזמרת, וביניהם הבסטי איתי לוי, שהרים לה בשורה הראשונה, האזרחים השבים (והשווים, כמתבקש) עומר אדם ויעל שלביה, הקולגות שירי מימון, ליאור נרקיס, עדן בן זקן ובעלה שוקי, שעכשיו כשהם הורים לשניים יכלו לתת עצות להורים הטריים רותם כהן ואשתו שי ועוד.

עדן בן זקן ושוקי ביטון בהופעה של נסרין. אור גפן,
הגיעו להרים. שוקי ועדן/אור גפן
רותם כהן ואשתו שי בהופעה של נסרין. אור גפן,
צריכים בייביסטר? רותם כהן ושי/אור גפן

גם החברים-מתחרים מ"רוקדים עם כוכבים" הגיעו: לי בירן, ניבר מדר, השופטת רונה לי שמעון ועוד. ההיי-לייט של המופע אגב, היה איך לא, כשבן הזוג לתוכנית, הרקדן רפאל פליישמן, עלה לבמה והשניים ביצעו יחד ריקוד, רק שהפעם הם יכלו לנשום לרווחה, כי לא היו ציונים בסיום.

וואלה! סלבס רקדה בפעם האחרונה סטפס, כשניסתה לללא הצלחה לדרוך על ג'וק שהסתובב לה בדירת המרתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully