וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אביבית וקווין: הפרידות המטלטלות של הביצה

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 11:01

הפרידה המטלטלת של יוצאת הריאליטי וארוסה גרמה לוואלה! סלבס להיזכר בעוד כמה פרידות שהעציבו, הפתיעו וטלטלו אותה. הכינו את הממחטות, זה הולך לכאוב

אביבית בר זוהר מגזין קטנה. אינסטגרם,
הבטחנו זה לזו/אינסטגרם

הבוקר וואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה שאביבית בר זוהר וארוסה קווין צרפתי נפרדו. מדובר בפרידה כואבת במיוחד, כיוון שאחרי ההצעה המרגשת שכללה אש, מים, בעלי חיים ממחלקות שונות וטבעת מנקרת עיניים, חשבנו שבר זוהר מצאה את האחד שלה.

בני הזוג לא היו הראשונים לשבור לוואלה! סלבס את הלב והשנה החולפת כללה לא מעט פרידות. חלקן היו מפתיעות, אחרות היו קשות מנשוא והיו כאלה שחיכינו להן בקוצר רוח. הכינו ממחטות ופיינט גלידה, זה הולך לכאוב.

נפרדו בחיוך: דנית גרינברג וברק חקמט

דנית גרינברג. ניר פקין
דנית גרינברג/ניר פקין

בחודש דצמבר האחרון מערכת היחסים של דנית גרינברג וברק חקמט עלתה על שרטון. אחרי פחות משנה של נישואים בני הזוג החליטו להיפרד ובשבוע שעבר הגיעו לרבנות בתל אביב כדי לחתום את הפרק הזה בחייהם.

החדשות על הפרידה היו עצובות במיוחד, כיוון שהמדינה כולה צולקה מהגירושים המכוערים של גרינברג מאליאב אוזן. נראה שיוצאת והריאליטי הפיקה לקחים כיוון שהפרידה מברק נעשתה הרחק מאור הזרקורים וגם אם יש ביניהם דם רע - הם הסתירו אותו בצורה מדהימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

כלומית כלומובסקי: טל ברמן ואביעד קיסוס

טל ברמן אביעד קיסוס. ניר פקין
טל ברמן אביעד קיסוס/ניר פקין

נכון, לא מדובר בזוגיות מסורתית אלא בעבודה משותפת שהפכה לחברות יפה, אבל אם יש פרידה אחת ששברה לוואלה! סלבס את הלב זו הפרידה של טל ברמן ואביעד קיסוס. אחרי קצת יותר משני עשורים של עבודה משותפת בתכנית הבוקר, השניים שידרו יחד בפעם האחרונה בחודש מאי האחרון.

הכימיה, השנינות, הדמויות שהכניסו לחיינו והניתוחים המדויקים של סיטואציות שונות, מתקריות עם שליחים סוררים ועד הופעות של כוכבי פופ בישראל, הפכו את התכנית למואזנת ביותר בישראל ואת ברמן וקיסוס לכוכבים, שלא לומר חתולי ביצות בספארי. ודווקא בגלל שלא מדובר בזוגיות מסורתית, אלא בחברות גדולה שאבדה, זה עצוב יותר.

עוד צבע של הקשת: אביב גפן ושני פרידן

אביב גפן + שני פרידן. ניר פקין
אביב גפן + שני פרידן/ניר פקין

זה היה ערב מנומנם וגשום בחודש אוקטובר האחרון. וואלה! סלבס התמקמה מול האח בביתה (סתם, תנור סלילים) כשאביב גפן פרסם סטורי והודיע שהוא ושני פרידן החליטו להיפרד אחרי 23 שנים יחד ושני ילדים משותפים.

גם במקרה הזה הפרידה הייתה אלגנטית להחריד. בלי רכילות מרושעת, בלי שמועות. שני אנשים שחיו יחד, הבינו שמשהו כבה ונפרדו ברוח טובה וכבוד הדדי. גפן פרגן לפרידן על הזוגיות החדשה ושמר על חוש הומור לאורך כל הדרך, גם כשהאקסית המיתולוגית אילנה ברקוביץ' הגיע לנחם אותו בשבעה של אביו יהונתן ז"ל.

אביב גפן אילנה ברקוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
אביב גפן אילנה ברקוביץ'/צילום מסך, אינסטגרם

מתגברים: לירן דנינו וטיילור מלכוב

טיילור מלכוב לירן דנינו. ניר פקין
טיילור מלכוב לירן דנינו/ניר פקין

כשטיילור מלכוב ולירן דנינו התחילו לצאת, לא מעט גבות התרוממו. השניים לא נתנו לקולות הרקע להפריע להם והפגינו זוגיות למופת אול אובר דה פלייס: באירועים מתוקשרים, מפגשים עם חברים וברשתות החברתיות כמובן.

אחרי שחוו משבר ביחסים, החליטו השניים להיפרד. מלכוב העניקה ראיון מלא דמעות, אבל ניגבה אותן במהרה והתחילה לצאת עם בחור מסתורי בשם נדב. דנינו בתגובה אמר לוואלה! סלבס שהוא לא מתגעגע לזוגיות איתה ואם חשבנו שיהיה קאמבק, נראה שהסיכוי הקלוש הזה נעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully