וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חישמולים: קנדל ג'נר לקחה את קיילי לאימון עינויים

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 13:39

האחיות הצעירות לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר התנסו באימון חדשני ומחשמל במיחד, עם טכניקת אימונים די מזעזעת, או כפי שקיילי הגדירה זאת: "רגע כיף של אחוות אחיות עבורנו". וואלה! סלבס נערה חשמלית

האחיות לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר ידועות כמי שמרבות לשמור על הגזרה הייחודית שלהן, בין אם בשלל אימונים מפרכים ובין אם באמצעות הדוקטור ושולחן הניתוחים. הפעם זה היה תורן של צעירות המשפחה, קנדל (27) וקיילי (25), להתנסות באימון חדשני ומשונה במיוחד.

מי שהייתה בעלת היוזמה הייתה קנדל, שלקחה את אחותה הקטנה קיילי, לאימון עינויים מחשמל. השתיים ניסו טכניקת אימונים חדשה וביזארית שנקראת "Whole Body EMS", טכנולוגיה שלמעשה מגרה את השרירים, כפי שהסבירה זאת המאמנת ברידג'ט ויטמן.

האחיות לבשו עליהן אפודים והמאמנת ריססה אותן במים שלטענתה יעזרו להולכת החשמל. אחר כך, קנדל הזדעזעה לשמוע כי אותם כדורים שחורים שלפתו על ידיהן ישמשו במטרה לוודא שהשרירים שלהן לא יינעלו, ולדבריה של המאמנת "זה לא יהיה כיף". למרות העינוי מימי הביניים, נראה שהאחיות די נהנו מהעניין, או כפי שסיפרה קיילי: "קנדל ואני מבלות יחד הרבה לאחרונה. רגע כיף של אחוות אחיות עבורנו". איזה כיף להתחשמל יחד.


וואלה! סלבס מוכנה להתחשמל מאה פעם ולא לעשות ספורט אקטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully