וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישמח חתני: בתו של אמינם התחתנה, אז למה הוא לא הגיע לאירוע?

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 14:18

אלינה סקוט, בתו של הראפר המפורסם התחתנה עם בן הזוג, אולם גולשים חדים התקשו למצוא את האב המאושר בתמונות מהאירוע. מה קרה שם? וואלה! סלבס תוהה אם החמים באמת חמים

אמינם. אינסטגרם, צילום מסך
הספגטי של אימא. אמינם/צילום מסך, אינסטגרם

בפוסט גדוש בקיטשיות והצהרות על אהבה נצחית שהעלתה לאינסטגרם שלה, בישרה אלינה סקוט, בתו של הראפר אמינם, על נישואיה הטריים למאט מולר, בן זוגה בשבע השנים האחרונות. אך בין כל התמונות לא נמצא אמינם, שאימץ את אלינה כבתו בתחילת שנות ה-2000.

גולשים שצפו בתמונות מהאירוע, הבחינו בחסרונו של האב המאושר. "עשיתי זום על התמונות, אבל לא ראיתי את אמינם", כתב גולש אחד, ואילו אחרת הוסיפה "איפה אבא?". מנגד, היו גולשים שהעדיפו לא להתייחס ליחסים המשפחתיים: "למה כולם שואלים איפה אבא שלה? זה לא עניינכם". אז איפה אמינם היה?

אמינם. אינסטגרם, צילום מסך
איפה אבא?/צילום מסך, אינסטגרם

גולש שיודע דבר או שניים כתב בפוסט של אלינה "אני יודע בוודאות שאמינם שילם על האירוע, אבל העדיף להישאר בצד כדי לא לגנוב בתו את הפוקוס ביום המיוחד שלה".

אמה הביולוגית של סקוט הייתה התאומה של אישתו לשעבר של הראפר, שהלכה לעולמה בשנת 2016, בעקבות מנת יתר כפי שדווח במגזין People.

נראה שפעמוני החתונה לא מפסיקים לצלצל במשפחה - גם בתו הנוספת של אמינם, אחותה של אלינה התארסה בפברואר האחרון. לוואלה! סלבס אין מקום לעוד מגנטים על המקרר, אם שואלים ההזמנה אבדה בדואר.

  • עוד באותו נושא:
  • אמינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully