וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט ככה: דר זוזובסקי עושה "סקס והעיר הגדולה"

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 12:07

השחקנית הישראלית זכתה להגשים חלום של לא מעט מעריצי הסדרה האייקונית "סקס והעיר הגדולה", כשהוזמנה להיות אורחת כבוד באירוע חגיגי של הסדרה, ועוד לצד הכוכבות הגדולות שלה. וואלה! סלבס פאשניסטה

דר זוזובסקי באירוע של סקס והעיר הגדולה. HOT,
ממתינה למיסטר ביג?/HOT
דר זוזובסקי באירוע של סקס והעיר הגדולה. HOT,
מגשימה את החלום. זוזובסקי/HOT

מעריצי הסדרה "סקס והעיר הגדולה" ודאי חלמו לא פעם לטייל בין האתרים האייקונים המופיעים בסדרה, יורדים במדרגות הדירה של קארי, או יושבים לכתוב טור על אדן החלון שלה, ואם אפשר, שהכל יהיה מלווה גם בתלבושות השוות שהופיעו לאורך השנים בסדרה.

מי שזכתה להגשים את החלום הייתה דר זוזובסקי, שהוזמנה להיות אורחת כבוד באירוע אקסלוסיבי של "סקס והעיר הגדולה" בניו-יורק, לצד הכוכבות המפורסמות של הסדרה שרה ג'סיקה פרקר, כריסטין דיויס וסינתיה ניקסון. השחקנית הוזמנה על ידי HBO וחברת HOT לבקר בתערוכת פופ אפ שנפתחה לארבעה ימים בלבד לכבוד העונה החדשה של סדרת הבת המצליחה, "פשוט ככה", וחגיגות 25 שנה לסדרה האם.

זוזובסקי לא פספסה את ההזדמנות, והצטלמה בכל המקומות המוכרים כמו חדר השינה של קארי בשיחזור המדויק של הדירה הניו-יורקית שלה, המדרגות הידועות בכניסה לדירה והחלון דרכו התבוננה בראדשו כשהיא כתבה את הטורים שלה, וכמובן, השמלה האייקונית מהפתיח.

וואלה! סלבס חולמת עד היום על מיסטר ביג ועל איידן לסירוגין, ובינתיים מסתפקת ברומן לוהט עם ציון מדוכן השווארמה שליד הדירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully