וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה כפולה: הנינג'ה יוגב מלכה הפך לדוד פעמיים באותו היום

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 11:58

סוף שבוע מרגש במיוחד עבר על משפחתו של אלוף נינג'ה ישראל יוגב מלכה, כשאחיותיו ילדו באותו היום, באותו בית חולים, ובאותו חדר הלידה. וואלה! סלבס בייבי בום

אחיות של יוגב מלכה. הקריה הרפואית רמב"ם,
מימין לשמאל: מאיה מלכה וגל מועלם, עם התינוקות שנולדו באותו היום ברמב"ם/הקריה הרפואית רמב"ם

שמחה כפולה במשפחתו של אלוף נינג'ה ישראל, יוגב מלכה. ולא, לא מדובר על הזוגיות החדשה שלו עם הפרטנרית שלצדו ג'וליה שחר ב"רוקדים עם כוכבים", אלא לעובדה כי שתי אחיותיו ילדו זו לצד זו, באותו היום.

מאיה מלכה (30) וגל מועלם (28), אחיותיו של יוגב, נמצאות מיטה ליד מיטה במחלקת יולדות א' ברמב"ם, אחרי שבשבת האחרונה ילדו אחת אחרי השנייה, באותו חדר לידה. ההפתעה הייתה מרגשת אפילו יותר, כשזה בכלל לא היה התאריך המשוער של שתיהן.

ראשונה ללדת היתה מאיה מלכה, הגדולה מבין השתיים, למרות העובדה שהיו עוד שבועיים לתאריך הלידה המשוער שלה. באותן הדקות שהתה בבית החולים גם אחותה גל, שהגיעה לשם בעקבות ירידת מים בשבוע ה-36 להריונה. השתיים, שילדו שני בנים באותו היום, שוכבות זו לצד זו בחדר אחד. "גם כשהיינו קטנות חלקנו חדר. זה מרגיש כמו בבית", הן אומרות, "זו חוויה מדהימה ללדת יחד שני בנים שהם יותר כמו אחים מאשר בני דודים. אמא שלנו לא נחה לרגע ורצה ביננו. כולם בעננים. זה כמו חלום".

ואיפה היה האח באותו הזמן? "הוא עסוק בצילומים כרגע, אז סולחים לו", הן אומרות, "מרוב שהוא עמוס הוא אפילו לא הספיק לראות את העדכונים בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית לגבי שתי הלידות", אומרת מועלם, "התקשרתי אליו ואמרתי לו - אתה מבין שגם אני ילדתי? הוא היה בהלם. קיבלנו שיחת ווידאו מחדר החזרות של "רוקדים עם כוכבים". הוא היה על הקו עם ג'וליה, השותפה שלו, כדי לוודא שאני לא עובדת עליו".

וואלה! סלבס התרגשה לאחרונה מצירוף מקרים אחרי שגילתה שדוכן הפלאפל האהוב עליה קונה את אותן הפיתות שיש גם בדוכן השווארמה האהוב עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully