וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז המפיקה שאלה את קנדל: "איך הולך עם ההריון?"

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 10:52

בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר רושמות הצלחות בלא מעט תחומים. החל מהעסקים שכל אחת מהן פיתחה, תכנית הריאלטי המשותפת וגם בבניית הדור הבא, כשלכל אחת מהאחיות כבר יש לפחות שני ילדים, חוץ מאחות אחת. האם המצב עומד להשתנות? וואלה! סלבס בייבי בוס

קנדל ג'נר, מט גאלה 2023. GettyImages
הוסיפה ענף בעץ המשפחתי? ג'נר/GettyImages

קנל ג'נר, הדוגמנית והילדה החמישית של קריס ג'נר, היא היחידה מבין כל האחים שלא מיהרה להתמסד (לא שזה הצליח לשאר האחים...) וגם לא נראה שמזדרזת במיוחד להביא ילדים לעולם. היא נהנת מתפקיד הדודה השרופה לשלל האחיינים והאחיניות שלה ואף צוחקת על העניין בכל הזדמנות.

מי שצופה בסדרת הרילאטי המצליחה של המשפחה, שם לב לטיזר המפתיע שהופיע בסוף הפרק האחרון שעלה, כשהמפיקה שאלה את קנדל: "אז השאלה הגדולה היא, איך הולך עם ההריון?". אז למי שציפה לבייבי מתוק עם גנים משובחים במיוחד של הדוגמנית והזמר המצליח, באד באני, צר לנו לאכזב. ג'נר ממש לא בהריון. הצופים האדוקים של התכנית אולי יזכרו כעת בקטע מסוף העונה הקודמת, כשהיא הכריזה בשמחה שהיא מצפה לבייבי...סוס!

הסוס של קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
הבייבי של קנדל/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ידועה באהבה שלה לסוסים, שהחלה כשהייתה בת 12 כשאביה קייטלין ג'נר (בזמנו, ברוס) הפתיעה אותה עם סוס פוני לחג המולד של 2007. לא ברור כמה סוסים יש לה כעת, אבל בעבר היא ציינה שיש בבעלותה ארבעה סוסים בשם דילן, בל, ג'ו הקטן ומייגן. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בחודש מאי האחרון, בין שלל התמונות מופיעה גם תמונה של סיח, או סיחה, אם נסיק זאת מהתגובה של אחותה קיילי שכתבה: "היא כל כך מתוקה!".

וואלה! סלבס ציפתה בעבר לאביר על הסוס הלבן, אבל במצב הנוכחי תסתפק גם בסתם אחד שיגיע על חמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully