וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקב ואיומים: ג'וזי זירה הגיש תלונה נגד אישה שמטרידה אותו

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 11:14

בחודשים האחרונים חייו של הכוכב המקומי הפכו למפחידים במיוחד, לאחר שאישה זרה החלה להטריד אותו ואת חבריו: "ידידות שלי מפחדות ממנה, רוצה שהחיים שלי יחזרו להיות רגילים". וואלה! סלבס מבשלת את הארנבת

ג'וזי זירה/מערכת וואלה

החיים באור הזרקורים לא תמיד נוצצים כמו שהם נראים ולתהילה יש צד אפל. תשאלו את ג'וזי זירה, שנאלץ להתמודד בחודשים האחרונים עם אישה שמטרידה אותו לכאורה.

לידי מערכת וואלה! סלבס הגיע באופן בלעדי תיעוד של ההטרדה שכוללת אלפי הודעות שנשלחו לזירה, אבל לא רק אליו. לדבריו, הסטוקרית שולחת הודעות גם לחבריו ולידידות שלו ולעיתים אף מגיעה פיזית למקומות בהם הוא מבלה.

"היא כותבת לי ארגזים של הודעות בקטע חולה, זה יותר גרוע מהסדרה you בנטפליקס". לאחרונה זירה טס לחו"ל, וגם לשם המטרידנית הגיעה: "חברות שלי פה עם דמעות מפוחדות ממנה, היא בשדה התעופה. היא שולחת הודעות לבנות באינסטגרם שהיא בת הזוג שלי ולא מניחה לי ולהן".

ג'וזי זירה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'וזי זירה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ג'וזי זירה מסיבת פורים מאניה גרופ. אור גפן,
ג'וזי זירה מסיבת פורים מאניה גרופ/אור גפן

בין היתר, הסטוקרית שלחה הודעות לאחת מידידותיו של זירה, הביעה בקיאות רבה בחייו ואף הודתה לידידה על שעשתה בייביסיטר לכלבה של ג'וזי בזמן ששהה בחו"ל.

בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפר ג'וזי שהוא הגיש תלונה למשטרה: "אני רק רוצה שהחיים שלי יחזרו להיות רגילים, בלעדיה ובלי ההטרדות שלה".

וואלה! סלבס מכירה מקרוב את עולם הסטוקינג, אבל בתפקיד העוקבת ולא הנעקבת. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully