וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "החיים הם לא אייטם בחדשות וסטורי עם תיוגים"

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 11:57

אשת העסקים המעושרת חגגה את יום הולדתה ה-37 וכתבה פוסט באינסטגרם בו הסבירה שחגיגות ענק כבר לא מדברות אליה. וואלה! סלבס קוויאר

בין שפע האירועים שהתרחשו בסוף השבוע האחרון, היה אחד שנחגג באופן קצת אחר. וואלה! סלבס מדברת כמובן על יום ההולדת של ניקול ראידמן, שהחליטה לוותר על חגיגות ראוותניות ויש לזה סיבה ממש טובה.

אשת העסקים המעושרת חגגה את יום הולדתה ה-37 וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה טקסט שנע בין ברכה לחשבון נפש.

"מזל טוב לי! השנים עוברות מהר, החיים טסים, כל שנה ביום ההולדת אני מסכמת עם עצמי את השנה שחלפה, מסתכלת לאחור, עושה חשבון נפש כנה ועמוק ומחשבת מסלול מחדש. השנה בפעם הראשונה, בחרתי להקדיש את היום הזה נטו לעצמי.

בלי מסיבות מוגזמות עם עוגות ענק, ללא פירוטכניקה וזיקוקי דינור, ללא שמפניות וקוויאר (לא כשר, שנה כבר שומרת כשרות וגאה בעצמי), ללא אלפיים סטוריז בהם אני משתפת את הברכות שלכם, ללא אלפי סידורי פרחים מוגזמים ששולחים לי בגודל משתלה (יש גם תחרות סמוייה בין החברים "מי שלח יותר גדול"), ומי מהחברים שלי שקורא עכשיו וזומם לשלוח משהו, אז תעשו מצווה, תתרמו את הכסף הזה שלא ילך לפח, לאחת העמותות שאתם רוצים, ותשלחו לי עם סטיקר בווטס אפ, נשבעת לכם זה יחמם לי את הלב הרבה יותר מרולס רויס על משאית עם מליון בלונים".

ניקול ראידמן. אלמוג גבאי, צילום מסך
מהורהרת באמבט. ראידמן/צילום מסך, אלמוג גבאי

ראידמן המשיכה וכתבה על השינוי הפנימי שחל בה בשנים האחרונות: "אני כותבת וחושבת לעצמי איזו אבולוציה עברתי. עברתי דרך עם הנפש שלי ולמדתי להפריד אותה מהאגו. פעם, עולה חדשה מאודסה, ילדה שעברה אנטישמיות בברית המועצות וגזענות בישראל, הייתה צריכה וחייבת להוכיח לכולם שהיא שווה, שהיא מצליחה בזכות עצמה, שיש לה "הכי גדול". היום אין לי כבר מה להוכיח לאף אחד, הוכחתי כבר מזמן הכול ולכולם.

נשאר לי להוכיח כל יום מחדש רק לעצמי שאני אדם טוב עם לב טהור ומצפון נקי, להיות גאה בעצמי ולאהוב את עצמי. האמת, יש על מה. היום אני מסתכלת על החיים אחרת, החיים הם לא אייטם בחדשות וסטורי עם תיוגים, החיים הם רגע, שעובר ולא חוזר ואנחנו מבזבזים יותר מידי רגעים יפים של החיים על ה"פאלש".

אז אהובים שלי, תודה מראש על הברכות, אני מרגישה בת מזל. תודה לאלוהים שתמיד איתי, תודה לילדים המדהימים שלי, אתם כל חיי. תודה לחברים האהובים שלי, אתם המשפחה שלי, תודה לצוות המדהים והמסור שלי ששנים איתי ותודה ענקית ומיוחדת לקנאים שלי, בזכותכם אני קמה כל בוקר עם אדרנלין מטורף לעוד הצלחות ולא עוצרת, השנה תהיה לכם ממש צרבת, מבטיחה. מאחלת לעצמי בריאות, נחת מילדיי האהובים, אור ואהבה".

וואלה! סלבס חגגה יום הולדת במסיבת ענק, אבל אף אחד לא הגיע להרים לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully