וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" חושפת: "לעגו לי ללא רחמים"

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 11:42

קריסטין דיוויס, המשחקת בסדרה האייקונית את שרלוט, חשפה במהלך ראיון את הטיפולים הקוסמטיים שעברה ואת הביקורות הקשות שחטפה על המראה שלה: "זה הביא אותי לדמעות". וואלה! סלבס מיסטר ביג

קריסטין דיוויס. GettyImages, GettyImages
מה שרלוט הייתה אומרת? דיוויס/GettyImages, GettyImages

קריסטין דיוויס, הידועה יותר כשרלוט מהסדרה האייקונית "סקס והעיר הדולה" וסדרת ההמשך הפחות אייקונית שלה, "פשוט ככה", התראיינה לאתר "טלגרף" הבריטי וחשפה את הערות שספגה על המראה שלה לאחר שעברה טיפולים קוסמטיים, שהובילו אותה לדמעות.

דיוויס בת ה-58 סיפרה בכנות במהלך הראיון על שלל הטיפולים שעברה בפנים שלה ואמרה: "קשה להתעמת עם האני הצעיר שלך כל הזמן". הכוכבת דיברה על הקונטפליקט שכל אישה מתבגרת מכירה, במיוחד אל מול העולם הדורש מנשים להראות טוב מצד אחד, ומהצד השני מבקר אותן כשהן עוברות טיפולים קוסמטיים כאלו ואחרים: "זה אתגר לזכור שאת לא צריכה להראות ככה. האינטרנט רוצה אותך, אבל הם גם לא רוצים אותך"

הכוכבת שיתפה על מילוי שעשתה בשפתיים, שלא הלך כפי שציפתה ואף הפך לשיחה ברחבי הרשת: "עשיתי מילוי וזה היה טוב, עשיתי מילוי וזה היה רע. הייתי חייבת להמיס אותם וליגלגו עלי ללא הרף. זה הביא אותי לדמעות, זה מאוד מלחיץ". והמשיכה: "את סומכת על רופאים, אבל אנשים מאשימים אותנו באופן אישי כשזה משתבש, כאילו שאני זו שדחפתי את המחט לפרצוף שלי. אף אחד לא אמר לי שזה לא נראה טוב במשך הרבה זמן, אבל למזלי יש לי חברים טובים שאמרו לי את זה בסופו של דבר".

דיוויס סיפרה על החזרה של הסדרה בגלגול השני שלה, וההשוואה של הצופים לאיך שהשחקנים נראו בעבר, ועל הביקורות שחטפה על המראה שלה: "החלק הזה תמיד היה מאוד מלחיץ וקשה עבורי, כי עד כמה שאני יכולה להסתכל אחורה על החיים שלי ולחשוב כמה נראתי נהדרת באותה התקופה, באותו הזמן לא חשבתי על זה ככה".

וואלה! סלבס לא יוצאת מהבית לפני שהיא מזריקה לעצמה בוטוקס במצח ובשפתיים, ולא שוכחת לעשות מילוי גם בישבן כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully