וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית מגיבה לגירושים: "לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת"

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 15:42

יוצאת הריאליטי והמשפיענית התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה לגירושים מברק חקמט והוכיחה לכולנו שצריך לדעת עם מי להתחתן, אבל חשוב לדעת ממי להיפרד. וואלה! סלבס דף חדש

דנית גרינברג. ניר פקין
באהבה. דנית גרינברג וברק חקמט/ניר פקין

דנית גרינברג וברק חקמט התייצבו הבוקר (ה') בבית הדין הרבני בתל אביב, ועזבו אותו כזוג גרוש. בתמונות הראשונות שראיתם ממש כאן בוואלה! סלבס, השניים נראו מחויכים ומיודדים במיוחד ובסטורי שגרינברג העלתה אפשר להבין למה.

"כל פרידה היא כואבת, אבל לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת. אחרי כמעט חצי שנה בנפרד, התגרשנו רשמית מתוך החלטה משותפת, בחברות טובה ואהבה כנה. לרגע לא אמרתי משהו שלא באמת הרגשתי. זה היה זה, עד שזה כבר לא הספיק כדי להחזיק את מערכת היחסים. אנחנו משתדלים להסתכל על הטוב, ולזכור שלא סתם נכנסנו לחיים אחד של השניה".

דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

דנית כתבה שלמרות שמערכת היחסים לא החזיקה מעמד, היא יצאה עם תובנות חשובות. "כשפגשתי את ברק, הבנתי שמגיעה לי זוגיות בריאה וטובה, מפרגנת ומכילה, שתקבל אותי כמו שאני. את כל אלו ברק איפשר לי כל הזמן. אבל החיים הם לא אגדה ולא תמיד הולך כמו שרוצים, למרות שמאוד מאוד ניסינו.

התחייבנו הבוקר שתמיד נכבד אחד את השניה, נפרגן מהלב והנשמה ואף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את האהבה הגדולה שהייתה. ברק יהיה חלק מליבי לנצח, ואני משלו. אני יודעת שהרבה לקחו השראה מהסיפור שלי והבינו שיכול להיות טוב יותר אחרי קשר לא בריא. זה עדיין המצב. אני מאמינה באהבה, יודעת שאני ראויה לה ובטוחה שהיא תגיע בזמן המתאים לה. מאחלת לכל זוג לחיות בזוגיות בריאה ומאושרת אבל אם פרידה - אז בדיוק ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully