וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווקה וטוב לה? בחור מסתורי חדש בחייה של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 14:33

בפרק חדש של תכנית הדוקו המשפחתית המצליחה, הכוכבת סיפקה רמזים על בחור חדש בחייה, על ההנאה מחיי הרווקות וגם סיפרה פרטים מפתיעים על העדפות שלה בחדר המיטות. וואלה! סלבס ממקבלת

קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי קים קרדשיאן, צילום מסך
מכבה את האורות בחדר המיטות/צילום מסך, אינסטגרם רשמי קים קרדשיאן

המשיכה הלאה? כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן נהנת מחיי הרווקות כבר קרוב לשנה, לאחר הפרידה מהחבר האחרון פיט דייוידסון שהגיעו אחרי הגירושים מהראפר קניה ווסט. אבל בפרק החדש של "משפחת קרדשיאן", היא החלה לפזר רמזים על בחור מסתורי חדש בחייה.

במהלך צילומי התכנית, קרדשיאן נפגשה לארוחת ערב עם הגיס לשעבר, סקוט דיסיק, וסיפרה לו על ההתפתחויות בחיי האהבה שלה: "חברים שלי רצו שאכיר מישהו אז נסעתי לניו יורק. מה שמצחיק הוא שהבחור כל כך עומד בסטנדרטים שלי", אמרה לדיסיק. אבל אל תמהרו להתרגש. הכוכבת קיררה מעט את העניינים אחרי שהודיעה שהיא לא מעוניינת לצאת רק עם אדם אחד ושהרווקות טובה לה: "זה פשוט קשה, כי איך נראים הדייטים הראשונים האלה? הם יהיו מאחורי דלתות סגורות כי אנחנו לא נוכל לצאת החוצה יחד. אני פשוט לא רוצה לצאת עם אדם אחד. זו השנה שלי".

הכוכבת המשיכה לחשוף פרטים מפתיעים לא רק על הדייטים אליהם היא יוצאת, אלא גם על העדפות שלה בחדר המיטות, כשסיפרה על שינוי בהעדפות שלה בזמן סקס מאז שחזרה לסצנת ההיכרויות: "זה כל כך מוזר. בעבר יכלתי להצטלם בחוטיני עם 100 אנשים שעובדים על הסט, אבל כשאני נמצאת ברגע אינטימי עם בחור, אני אומרת 'רגע אל תסתכל עליי. כבה את האורות'".

בחודש שעבר מקור סיפר ל-Us Weekly שקים מתכננת לקחת את העניינים עם הבחור המסתורי בקצב שלה. "קים לא יוצאת רשמית עם אף אחד, אבל יש מישהו שהיא מעוניינת בו. עד כה, היו ביניהם רק פלירטוטים עדינים, אבל הם עדיין לא יצאו החוצה", שיתף. "היא לא מוכנה להיראות בדייט עם אף אחד בינתיים כי היא לא רוצה לעשות מזה עניין גדול".

האור היחידי במרתף החשוך של וואלה! סלבס בוקע רק מהמקרר שלה שנפתח ללא הפסקה ומכיל בתוכו מספר לא מבוטל של פחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully