וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא הספקנו למצמץ: לטיילור סוויפט יש בחור חדש

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 10:58

הדיו מהדיווחים על הפרידה של טיילור סוויפט והחבר המוזיקאי עוד לא הספיק להתייבש, וכבר ישנן שמועות על זוגיות חדשה של הזמרת עם בחור מפתיע במיוחד. ומה הקשר בין ההפסדים של קבוצות ב-NBA לטור ההופעות שלה? וואלה! סלבס ריבאונד כפול

טיילור סוויפט ואוסטין ריבס. gettyimages, GettyImages
להתחיל להתרגל לשם החדש?/GettyImages, gettyimages

עוד לא הספקנו לסיים את המשפט: "טיילור סוויפט ומאטי הילי נפרדו", וכבר הזמרת נצפתה מבלה עם בחור חדש והציתה שמועות על זוגיות שמתחילה להרקם בין השניים. הבעיה היחידה היא, שהבחור המדובר כבר תפוס.

על פי הדיווחים באתרים מעבר לים, סוויפט בילתה עם שחקן ה-NBA אוסטין ריבס, כשלפי כמה מקורות השניים יצאו לדרינק משותף בבר בארקנסו. מי שהדף במהרה את השמועות על השניים היה אחיו של הכדורסלן, ספנסר ריבס. הסיפור מקבל תפנית נוספת, כשמתברר שמעורבת בחורה נוספת בתמונה- בת הזוג של ריבס ג'נה ברבר, איתה הוא נמצא בזוגיות כבר תשע שנים.

אוסטין ריבס. GettyImages, GettyImages
ריבאונד שווה במיוחד. ריבס/GettyImages, GettyImages

ואם כבר בטיילור סוויפט וליגת ה-NBA עסקינן, על פי תיאוריה חדשה שנפוצה על ידי אוהדי הליגה באתר רדיט, יש קשר ישיר בין המיקום בו מתקיים מסע ההופעות של הסוויפטית לבין תוצאת המשחק של משחקי הצד המזרחי בליגה. בכל מקום בו התקיימה ההופעה, קבוצת ה-NBA של אותה עיר הפסידה את סדרת המשחקים בה שיחקה. צירוף המקרים המשעשע כבר זכה לכינוי "קללת טיילור סוויפט" וגורם למעריצים של אוסטין ריבס לקוות שאין באמת זוגיות בין השניים.

רק לפני יומיים דווח כי סוויפט ובן זוגה האחרון, המוזיקאי מאטי הילי, הפרידו כוחות אחרי חודש בלבד, במה שנראה כמו טריק שחוק של יחסי ציבור ששירת היטב את השניים, ושעבור סוויפט הוא שימש כריבאונד אחרי הפרידה מג'ו אלווין לאחר שש שנים של זוגיות יציבה מאחורי הזרקורים.

וואלה! סלבס יצאה בעבר עם שחקן כדורסל, אבל היא זרקה אותו אחרי שגילתה שהם נראים ביחד כמו שרוך וברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully