וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנו חושך לגרש: אבא של ג'סטין ביבר צייץ הערות הומופוביות

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 12:19

ג'רמי ביבר, אביו של הזמר ג'סטין ביבר, העלה לחשבון הטוויטר שלו ציוץ הומופבי ודוחה במיוחד, ולאחר שעורר סערה ברשת, פרסם התנצלות דוחה לא פחות. וואלה! סלבס לא בבית ספרנו

ג'רמי ביבר בציוץ הומופובי. טוויטר, צילום מסך
איזה עולב. הציוץ של ביבר/צילום מסך, טוויטר

ג'רמי ביבר, אביו של הזמר ג'סטין ביבר, ניצל את פתיחת אירועי חודש הגאווה ובמקום להפיץ קצת אור, בחר דווקא ברעל ושנאה. אחרי שפרסם ציוצים הומופוביים, פרסם התנצלות מלאה בפאסיב-אגרסיב וחולל סערה ברשת.

ביבר האב פרסם בתחילהת השבוע ציוץ בו נכתב: "אנחנו צריכים לחגוג את קיומן של המשפחות. אתם יודעים מהי הסיבה האמיתית שכולנו נמצאים כאן! הדברים שהדור הזה מהלל זה לא ייאמן!". יומיים לאחר מכן, הוא צייץ מם נוסף, שהספיק להמחק מאז, ובו נכתב על רקע דגל הקהילה הגאה: "אל תשכחו החודש להודות לאדם הסטרייט על קיומכם". העוקבים מצדם לא נשארו חייבים, והביעו את זעמם על המסרים הפרימיטיביים: "אל תשכח להודות לג'סטין ביבר החודש על החשבונות ששילם לך", כתב אחד העקובים.

מאז הוא הספיק לפרסם ספק התנצלות- ספק ציוץ דוחה נוסף, כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הכרה במשפחה הגרעינית היא פוגענית? אני מתנצל בפני מי שנפגע, זו לא הייתה הכוונה. לא שהדעה שלי חשובה". העוקבים לא ויתרו לו גם הפעם, ותקפו אותו על ההתנצות בפאסיב-אגרסיב שלו: "כן! תודה לגבר הסטרייט שנטש את האישה שלו והותיר אותה לגדל את בנם לבדה. אתה בהחלט דוגמה למופת עבור ערכי משפחה, כבוד ואהבה", כתב אחד, לצד תגובות נוספות שדאגו להזכיר לו את המבנה המשפחתי והמאוד לא מסורתי שהוא עצמו יצר, כשהביא לעולם ארבעה ילדים משלוש נשים שונות ואף נטש את אמו של ג'סטין, פטי מלט, לגדל לבנה את בנם.


וואלה! סלבס ממליצה לצאת מדי פעם מהמערה או לפחות להתחיל בדיאטת ניקוי רעלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully